Gast Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Hi all Ik heb hier een probleem met cws exploits. ik heb een server die peerguardian draait die continue als ik meet een bepaalde client het internet op wil cws exploits geeft ( zie bijlage. wat heb ik gedaan om de cws'en weg te krijgen : - adaware - spybot - cwschedder - AVG anty virus - avast anty virus - en met hijackthis geken of ik iets geks zie maar alles zonder resultaat. AmigoB,
SatCase Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 MS Antispyware al geprobeerd? geeft soms ook verlichting van het probleem groet Case
Tonskidutch Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 aanmelden met een ander account.. welke dus ook beheerdersrechten heeft documents & settings / local settings effe opschonen van de andere account tmp + temporary internet files + geschiedenis virtual memory laten wissen bij shutdown (policies) shutdown reboot aanmelden met ander account antispyware draaien. klaar cheers Second Life Mungo Parker
Gast Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Hi Nou, ik ben er achter wat het probleem is. Ik had een DNS server op de client ingesteld gedefineerd die niet meer bestond pc en ging zich gedragen als een cws exploit, volgens peerguard Het was dus loos alaem, maar toch iedereen bedankt. AmigoB,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen