Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,<P>Sind kort ben ik in het bezit van een Philips DSX 6073. Nu heb ik hier nog een programmer liggen die ik al had. Het gaat om een Chipdrive Micro (Fun) programmer. Deze ondersteund (volgens het boekje) 40 verschillende kaarten (en dat voor maar 30 piek). Nu is mijn vraag of er ook software is welke deze programmer ondersteund?<P>Nu heb ik gezien dat er software is voor de Fun-programmer maar deze gaat er van uit dat de comunicatie via de Lpt-poort gaat. De programmer die ik heb werkt via de seriele-poort.<P>Alvast bedankt voor de reactie's.

Geplaatst:

Chipdrive programmer komt waarschijnlijk bij ***geen-reclame*** vandaan ??<BR>met deze programmer kun je alleen de kaarten programmeren zoals de ***geen-reclame*** catalogus beschrijft, en volgens mij geen Gold/Silver/ Fun/ Gw-2 en-of atmel kaarten.<BR>Heb hier ook nog een aantal van die Towitoko kaartjes liggen kan er niks mee.<BR>Ik experimenteerde al met deze programmers in het D2mac tijdperk en is me nooit gelukt er eentje aan de praat te krijgen. wink.gif" border="0

Geplaatst:

Is inderdaad een programmer van de ***geen-reclame***. Het vreemde is dat ze geen kaartjes verkochten zodat ik wat kon spelen met deze programmer. Nou ja, helaas. Toch maar op zoek naar een andere. Bedankt voor de reactie.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.