Ga naar inhoud


wordt dvb-t nog in Gelderland ingevoerd nu ip-tv aangeboden wordt?


Laverda

Aanbevolen berichten

Weet iemand of KPN doorgaat met de uitrol van dvb-t voor dekking in geheel Nederland?

 

Woon net ten zuiden van Arnhem, en de vraag is of er door KPN nog geïnvesteerd gaat worden in dvb-t nu ip-tv aangeboden wordt?

 

gr,

Kees

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer

 

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja hoor, KPN heeft zich verplicht voor een landelijk uitrol van DVB-T te zorgen. Tenslotte zal IP TV van KPN niet voor iedereen beschikbaar worden (technisch of financieel niet haalbaar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop alleen dat dat een Satelliet-verpsreiding van o.a. TV Gelderland niet in gevaar brengt!

 

Ik denk persoonlijk van niet: KNP gaat dan naar ik aanneem de doorgifte van TV Gelderland via DVB-T (grotendeels)financieren. In ieder geval heeft TV Gelderland hun 4 analoge etherfrequenties niet meer nodig en wat ze daarmee kunnen besparen kan meer dan voor alleen satelliet-distributie gebruikt worden dunkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zou het niet zo zijn, dat wanneer bij TV Gelderland het analoge signaal wordt uitgeschakeld, dat de overheid zoiets op hun begroting kort?


Ik heb ze toch horen zeggen dat ze de "opbrengst/bezuiniging" dan willen gebruiken voor de Sat. ?

Maarja...R.O.O.S. is dacht ik ook nog bezig met satelliet...ach..ik hoop ik hoop....

(overigens heb ik inmiddels 2 mogelijkheden om naar TV Gelderland te kúnnen kijken)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Het lijkt mij dat, net als met de landelijke omroepen, als TV Gelderland de analoge ether-doorgifte staakt, dit via DVB-T beschikbaar zal moeten komen, het liefst FTA.

 

Is het niet zo dat regionale omroepen en minstens 1 landelijke publieke omroep ook informatievoorzieningsfunctie hebben bij rampen e.d.... en deze dus naar alle redelijkheid vrij te ontvangen moeten zijn?

 

Bovendien.... IPTV.... naar mijn mening toch nauwelijks getest of nauwelijks ervaring mee... en iedereen lijkt het ineens als DE revolutie te zien? Ten eerste lijkt mij dat je een flinke ADSL(2) verbinding nodig hebt en een telefoonlijn die ervoor geschikt is... ten tweede is het niet overal beschikbaar in je huis....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...