Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ook vandaag lukte het weer niet om via Mastera.nl een N.L.handleiding op te vragen<BR>voor mijn Mastera 2. Is er iemand die me hier<BR>mee kan verblijden ? bijvoorbaat mijn dank.<P> AND FOR ALL<P> Zullen de junkies blij mee zijn zo'n:<BR> GEBRUIKERSDAG

Geplaatst:

toch vind ik het behoorlijk slordig dat er zoveel mensen een masterA II hebben gekocht op de satdag ruim één week geleden, en als je dan op hun site vraagt om de handleiding via email, je als antwoord krijgt:<BR>"Dit is een automatische e-mail transponder van Mastera.nl<P>Op dit moment zijn wij druk bezig met het opzetten van een database voor de handleidingen.<P>Tot 10 oktober is het niet mogelijk om handleidingen te downloaden."<P>inmiddels zijn we toch echt 15 oktober.<P>slordig om je klanten zo in de kou te laten staan.<BR> confused.gif" border="0<BR>@duwgati, keep up the good work.<p>[ 15-10-2001: Message edited by: fenzo ]

Geplaatst:

Voor de meeste leveranciers is het te veel gevraagd een programmer te leveren MET een stap-voor-stap handleiding...<P>Gelukkig bestaan ze wel!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.