Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een orginele c+ kaart bewerkt met cardtuner 3.03 werkt prima met strong 8000 met pach.maar op mijn strong 4355 met aston ci 1.05 werkt ze niet. komt zeggen geen recht om te kijken.Eimand een tip???

Geplaatst:

Volgens mij had C+ een truuk bedacht om kaarten die met Cardtuner waren bewerkt te pesten! Nu heeft Satturk hier een keertje over geschreven. Dan moest je wat dingentjes op je kaart aanpassen dan kun je hem weer naar de normale staat terugbrengen.<P>Moet je ff in het forum van duck zoeken, daar heeft hij het destijds gepost!<P>Succes

Geplaatst:

Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe hij dat voor mekaar krijgt.<BR>Heb je misscien ook een idee wanneer die posting ongeveer moet zijn geweest? Ik zoek me kleurenbling maar zonder search-funktie is het geen doen op het Duck forum.<BR>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

Bedankt Appien en Toxic voor jullie reakties. <BR>Ik ga er vanavond eens mee stoeien, want ik heb hier nog een origineel kaartje liggen dat ik een tijdje geleden verkloot heb. Nou 's kijken of ik daar weer beweging in kan krijgen.<BR>Bye<BR>Duwgati

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.