Unetwork Geplaatst: 19 februari 2006 Geplaatst: 19 februari 2006 Net voor het eerst een oude P3 opgelapt, harde schijf erin en Ubuntu geinstaleerd. Prima verlopen en kreeg na de instalatie gewoon internet. geluidskaart erin en probeerdede drivers te vinden, vond ik ook, maar geluidskaart creative nog niet geinstaleerd. Reboot en geen netwerk. geluidskaart eruit, nog geen netwerk en zag de netwerk kaart ook niet meer. Hoe is dit op te lossen? PS de eerste keer met Linux hier... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 19 februari 2006 Geplaatst: 19 februari 2006 Kijk ééns of je netwerkkaart niet gedeactiveerd aangestipt staat. Systeem-->Beheren-->Netwerk
Unetwork Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Geplaatst: 19 februari 2006 Nee Big John, er stond helemaal geen netwerk kaart bij..vreemd.. Ben nu met een nieuwe instal bezig en nu werd de kaart wel weer gezien. En werkt ook want hij is op dit moment alle updates aan het downloaden. Maar dat was een aantal uren terug ook, toen deed alles het om opeens uit te vallen.. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Fredo Geplaatst: 28 februari 2006 Geplaatst: 28 februari 2006 dat grapje heb ik ook gehad een van de updates is een netwerkt driver die werkt niet je moet dan naar het apparten beheer configuratiescherm daar moet je je netwerk weer aan zetten dan werkt het weer heeft mij twee dagen gekost Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen