Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Mijn eerste vraag over de funcard blijkt verdwenen te zijn , daarom probeer ik het hier nog eens, <BR>hoe laad ik een funcard met de mastera2 en chipcat ??<BR>wat moet ik in de at90s8515 laden en wat in de24c64. let wel ik vraag hier niet achter de illegale files, enkel hoe ze er moeten uitzien enwat waar te laden.<BR>ik ben ook geen internetfreak,en ben nog niet op de site van duwgati geraakt maar ik blijf proberen.<BR>tja als je al wat ouder word is het allemaal niet meer zo eenvoudig.<BR>groetjes en alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Hallo, op het eerste gedeelte van je vraag kan ik geen antwoord geven want dat gaat boven mijn pet. Maar je komt heel gemakkelijk op de leerzame site van Duwgati en wel als volgt: bovenaan deze pagina klik je (staat bijna rechts) op "links" en dan krijg je een nieuwe pagina. de 2e link die je ziet (met NL vlaggetje) is van Duwgati (staat er ook bij) klik aan en je bent er! veel lees en leerplezier en ik hoop dat je van Duwgati wat opsteekt! (Maar dat kan bijna niet anders want hij legt het op een zeer begrijpelijke manier goed uit)<P>Succes en Gr. John (ook al oud en onervaren)
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 Hi,<P>Als je toch op die site bent gekomen, kijk dan ook even naar de beschrijving van ***geen-reclame***; m.i. is die heel wat overzichtelijker dan chipcat. Gewoon het juiste tabblaadje aanklikken, files laden, vinkje 'eeprom' aan zetten, en fikken maar.
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 >> watin at90s8515 laden en wat in de 24c64 <P>MET CHIPCAT2.3 is dit simpel als je de fun3in1 ontzipt van bij duckstad krijg je alle files klaar te zien<BR>irviasec_AT905815_flash_v2.4.hex<BR>irdiasec_24C64_ext_ee.hex<BR>denk dat dit wel duidelijk is<BR>selecteer eerst goede chips dan op 1 AT90...<BR>laden vervolgens op 2 _24c64... laden<BR>mastera2 in stand 4 zetten, fun erin<BR>en vlammen maar door op weerlicht te drukken volg dan de nodige stappen en kees is klaar<P>Greetz<P>die het prg aangeeft
Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 aan iedereen die al heeft geantwoord , hartelijk dank, ik ben nu al een stuk verder,en mijn kaart is ondertussen al beschreven maar werkt nog niet,maar we geven de moed niet op.<BR>nog eens bedankt jongens.
Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 @gc669479: Kaart werkt nog niet <P>Als je de stappen zoals MAKAGU1 beschrijft uitvoert zou de kaart moeten werken <P>In wat voor receiver/cam plaats je de kaart?<BR>Een fun met 3in1 heeft natuurlijk alleen zin in een allcam. Heb je een enkele cam seca bijvoorbeeld, dan moet je geen fun 3in1 maar bv een GW met juiste files gebruiken.
Aanbevolen berichten