Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij helpen aan een schema van de Mastera programmer?<P>b.v.d. WaferJo. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik ben de hele dag al aan het zoeken.<BR>Ooit had ik een schema in pdf formaat.<P>Wie kan mij hier mee helpen?<BR>via email mag ook.<P>WaferJo. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

'k ben ook op zoek naar het schema van de <BR>mastera. iemand?

• Moderator
Geplaatst:

ik sluit me op de rij aan...<BR>en blijf zoeken...<P>tschuss...

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Een schema mag eventueel ook per email naar mij verstuurd worden.<P>Het adres is: oosterwold20@zonnet.nl<P>b.v.d. WaferJo. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Vergeet niet dat de Mastera (II) opgebouwd is rond een processor. Deze processor is gevuld met programmatuur, waar de maker rechten op heeft.<BR>De maker zal het niet waarderen als zijn programmer zomaar nagebouwd wordt.<BR>Een schema vinden zal niet eenvoudig zijn, tenzij iemand het zelf na zou tekenen.<P>Bovendien, waarom niet een complete kopen? Ze worden al aangeboden voor onder de f 200,--!!!

Geplaatst:

Het gaat mij om de bediening van de verschillende modes (1t/m7), op de schema's die ik ooit eens had ging dit niet via de prosessor. <P>WaferJo. laugh.gif" border="0

• Moderator
Geplaatst:

@fun <BR>onder de 200 gulden de mastera II ,waar??<BR>dit vind ik wel interesant....

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Beste mensen, ik krijg via PM en email van diverse mensen de gebruiksaanwijzing toegestuurd.<BR>Allen bedankt hiervoor, maar dit is niet wat ik zoek.<P>ik ben dus op zoek naar een schema, van de Mastera programmer.<BR>dit is een tekening waarop de onderdelen die op de printplaat zitten zijn getekend, en met lijntjes met elkaar zijn verbonden.<P>b.v.d. WaferJo laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.