Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik met de mastera 2 een pic card wil laden met ***geen-reclame***, geeft hij steeds aan,<BR>write error on adress(program)0000<BR>write error on adress(data)0000.<BR>als ik dezelfde card wil laden met copycat<BR>zegt deze loader douzent work.<BR>als ik in copycat mijn funcard wil laden en dan zoals de ongelofelijke duwgati zegt de int.eprom dezelfde naam wil geven als de flash, gebeurt er iets raars.<BR>er staat in het venster bijvoorbeeld alleen maar flash.<BR>wanneer je deze echter aanklikt, staat er bijvoorbeeld flash.fun<BR>verander ik nu de naam van de int.eprom<BR>komt er te staan flash.eep..fun<BR>wat doe ik fout,,,.<BR>(de laatste dagen nu met dat gezoek op internet doen mij terugdenken aan de begintijd,in de jaren zeventig, van de C-B)<BR>weet je hoe je een internetter kan herkennen,,<BR>overdag met rode ogen en wallen eronder.<BR>groetjes en alvast bedankt

Geplaatst:

Hi gc....<BR>Volgens mij zijn de wallen onder jouw rode ogen al zo hoog dat je er niet meer overheen kunt kijken laugh.gif" border="0 <BR>Volgens mij heet dat pakket Chipcat en geen Copycat. Dus nou eerst ff terug naar bed en goed uitslapen. laugh.gif" border="0<P>Voor je programmeer probleem heb ik ook geen pasklare oplossing. Maar wat je funkaart probleem betreft. <BR>Als ik het zo lees dan vermoed ik dat je in het popup window "Selekt file for AT...." aan het proberen bent je filenaam te veranderen. Dat is niet de bedoeling. <BR>Je moet gewoon in Windows eerst de namen in orde maken. Dus zorg dat je (voordat je Chipcat opstart) 3 files hebt:<BR>1. Flash.hex (De echte flash file)<BR>2. Flash.eep (De interne eeprom file)<BR>3. Ext-eeprom.hex<BR>Dan start je Chipcat en doet het volgende:<BR>1. Erase de kaart<BR>2. Laad Flash.hex bij "1"<BR>3. Laad Ext-eeprom.hex bij "2"<BR>Start programmeren.<P>Wat het programmeer probleem betreft:<BR>Geeft hij die melding wanneer de loader geladen moet worden, of wanneer de eeprom geladen moet worden?<P>Bye<BR>Duwgat

Geplaatst:

hoi duwgati, goede raad gevolgd, goed geslapen en kijk, probleem met funcard opgelost. dat was een instelling in het menu beeld, hier was het vakje extenties niet weergeven aangevinkt.<BR>uitgevinkt int epr veranderd in flash.eep<BR>en klaar was kees.<BR>wat het probleem met de piccard betreft , dat gebeurd wanneer de eeprom moet worden beschreven.<BR>groetjes.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.