Gast Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 Ik heb een DBR s1000 nl2 met een standaard TV, en ondanks dat ik het beeldformaat in de instellingen goed heb staan(4/3 standaard) vallen vanaf het begin de zijkanten weg van het beeld, als ik de instellingen op breedbeeld zet, zijn de zijkanten wel zichtbaar, echter met een vervormd beeld, wat kan ik hieraan doen?
san Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 Ik zou eens een andere tv proberen met een nieuwe scartkabel en kijken wat die dan doet. PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
dunhans Geplaatst: 2 maart 2006 Geplaatst: 2 maart 2006 Zet de Pioneer satellietontvanger op 16/9 breedbeeld en zet ook je standaard tv in de breedbeeldstand (ingedrukt beeld met onder en boven zwarte balken = letterbox) Perfect beeld, zonder vervorming. Heeft je tv géén breedbeeldstand dan lukt het niet om zonder vervorming een breedbeelduitzending te bekijken, en zul je dus of je satellietontvanger of je tv moeten vervangen. Met je Philips 6073 heb je hetzelfde probleem. De nieuwe Philips 2210/2211 heeft sinds gisteren door een software-update de mogelijkheid breedbeeld om te zetten in letterbox. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
marco24 Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 zelf had ik ook hetzelfde probleem met de pioneer 100nl2 zijkanten vielen weg bij breedbeelduitzendingen laatste firmware er in en er word keurig beeld weergegeven met een breedbeelduitzending (balk onder en boven) alleen bij veel breedbeelduitzendingen (zover ik gezien heb altijd op de publieken) flikkert het beeld erg irritant. ('t lijkt wel de breedbeeldpuls waar de tv geen raad mee weet of zo) ligt dit aan mijn tv (heel oud kreng)of aan de tuner en hebben nieuwe tv's er geen last van?
marco24 Geplaatst: 26 maart 2006 Geplaatst: 26 maart 2006 probleem opgelost met de laatste firmware van euromuis, en onderstaande handelingen: je kunt het schakelen tussen breedbeeld en 4/3 ook handmatig doen zodra de puls niet werkt en het beeld laat flikkeren. druk op de stip met de pijl naar rechts als het probleem zich voordoet. je schakelt dan handmatig naar breedbeeld en het flikkeren is over simpel, maar kom er eens op
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen