Gast Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 Sinds een paar dagen heb ik geen signaal op 4 zenders op bovengenoemde transponder. Alle andere zenders op diezelfde transponder doen het wel. Daarom wil ik even weten of anderen hetzelfde probleem hebben, of dat er iets fout gaat bij mij: Franken-TV ON-TV LokalSat München-TV Volgens King-of-sat is alles nog bij het oude.... Niet erg interessante zenders maar wil even weten waarom het niet werkt. Alvast bedankt, Groet, Ger
Gast Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 Heb even gekeken voor je alles werkt hier gewoon Peter.
vanas Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 hello alles werkt hier op nokia 9500. groeten
Gast Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 Bedankt mensen, dan ga ik even verder zoeken. groet, Ger
Gast Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 Je weet dat deze zenders pas na zes of zeven uur 's avonds uitzenden?
Gast Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 Nee auggie, dat wist ik inderdaad niet. Nu heb ik op alle 4 de zenders weer gewoon beeld. Ik ging er van uit dat, als een zender niet uitzend, er een testbeeld of iets dergelijks werd uitgezonden. Niet dus. Bedankt voor de tip. Groet, Ger
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen