bensink002 Geplaatst: 21 februari 2006 Geplaatst: 21 februari 2006 Ik heb een Bluetooth-probleem. Als ik bij bij bluetooth apparaten in het tabblad opties het selectievakje "Detectie inschakelen" wil aanvinken, dan is hij een tijdje aan het nadenken en dan komt hij met de melding "Er is een fout opgetreden tijdens het opslaan van de instellingen. De volgende instellingen zijn niet opgeslagen: Detectie-instellingen Verbindingsinstellingen". Als ik mijn Logitech headset in de aanmeld modus zet, dan wordt de headset af en toe wel gevonden en dan kan ik hem ook wel installeren. Hij slaat dus alleen niets op en dat heeft volgens mij ook alles uit te staan met de bovenstaande melding. Ik heb uiteraard ook al enkele malen opnieuw geinstalleerd. Heeft iemand enig idee, wat er nu fout zou kunnen gaan?? Al vast bedankt. Groetjes, Arend. Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 - Topfield 3000 CI-Pro
Gast Geplaatst: 21 februari 2006 Geplaatst: 21 februari 2006 Had vd week ook zoiets ben er dagen mee bezig geweest verholpen door een nieuwe versie bluetooth solleil te installeren Mocht je m zelf niet kunnen vinden stuur dan ff pm dan zorg ik dat ie je kant opkomt suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen