Gast Geplaatst: 21 februari 2006 Geplaatst: 21 februari 2006 Ik heb een paar dagen geleden een familie pakket aangevraagt bij canaldigital, tot mijn verbazing mis ik 2 zenders namelijk Ketnet & EEN. Dus even gebelt naar canaldigital die zeiden dat ik hem een uur op Ned 1 moest laten staan maar helaas niks, weer eens gebelt en toen zeiden ze dat het aan de software lag, dus ik andere software erin gegooit maar werkt ook niet. Ik heb een philips dsx 6073 met raytec 6c software erin. Heeft iemand een idee welke andere software er nu wel in moet.
Tonskidutch Geplaatst: 21 februari 2006 Geplaatst: 21 februari 2006 ja als je nu bent aan het proberen om die zenders helder te krijgen dan zal je opvallen dat ze door een andere zender worden gebruikt.. is net in nieuws een hot topic en helaas weer een trage ja zelfs om wit heet te worden inacceptabele actie van canal digitaal. die het niet weet in 5 minuten om te zetten of de fout te corrigeren. cheers I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast Geplaatst: 21 februari 2006 Geplaatst: 21 februari 2006 Maar het gekke is dat ik op de oude samsung 300s wel die zenders kan ontvangen.
Tonskidutch Geplaatst: 21 februari 2006 Geplaatst: 21 februari 2006 nu op dit moment...? o jee / hebben ze iets gevonden om "niet eigen receivers" te treiteren? dat kan niet. ik ga een nieuwe scan doen.. cheers I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 De zenders doen het, even op de + drukken en dan op b en 2 x 1 en klaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen