Ga naar inhoud

schema gezocht van philps tx400U

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik ben op zoek naar het schema een kanalenkiezer en een set knoppen en eventueel de afschermplaat van de hoogspanningkooi . wie heeft hiervan iets liggen en wil er wel vanaf , ook zoek ik nog een draadgewonden potmeter van 3K5

deze is om de sync te regelen van hetzelfde toestel dit is een oud buizen toestel van philips uit 1951 met het type TX400U .

B.V.D. Theo .

Geplaatst:

Hallo Steve .

bedankt voor jr reactie en het schema , mijn vraag is nu bezit jij het komplete dok of heb je alleen dit schema wat ik mis is nu de onderdelen positie en de onderdelen waardes . op het typeplaatje staat TX400U - 4U maar die 4U zijn er volgensmij later ingeslagen van een 01 of 04 is niets te vinden dit toestel zou met een 10 kanalen kiezer uitgerust moeten zijn volgens de vorige ijgenaar maar er zit nu een 12 kanelen kiezer in zoals bijv in de 14TX112A met een PCC84 en een PCF80 terwijl op de orginele kiezer 2 X de EF80 moet zitten deze kiezer zat er al in toen ik hem kocht vandaar dat ik opzoek ben naar de orginele kiezer ook het kanaalaanduiding plaatje is niet meer orgineel . mocht je in het bezit zijn van het complete dok zou u het dan voor mij willen kopieren en opsturen uiteraard tegen vergoeding .

GR Theo .

Geplaatst:

Sorry foutje van mijnkant dit schema kwam niet van Steve maar van de Beek .

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen