Ga naar inhoud


Het grote voetbal topic (alleen hier voetbal topics en uitzendtijden)


Unetwork

Aanbevolen berichten


  • Reacties 3.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Groep supporters voert actie tegen Jorien

 

Vanmorgen heeft een kleine delegatie actievoerende Feyenoord-supporters een duidelijk statement af willen geven aan het adres van Jorien van den Herik. Even voor 07.00 uur hing men bij het Stadion een twintig meter lang protestdoek aan de hekken van het trainingsveld, pal tegenover het kantoor van Van den Herik. De boodschap op voornoemd doek liet niets te raden over: 'VAN DEN HERIK: OPROTTEN!'

Vu+ Duo / Draaibaar 42e - 45w

Topfield 4000PVR / Dragon Cam

Fortec Lifetime Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij wast zijn handen in onschuld:

 

ROTTERDAM - Jorien van den Herik gaat de confrontatie met de supporters van Feyenoord niet uit de weg. De voorzitter van de raad van commissarissen liet dit weten nadat het Feyenoord Supporters Platform een motie van wantrouwen indiende en vroeg om een onderhoud met Van den Herik toen de directie uitleg gaf over de stand van zaken bij de club.

 

Jorien van de Herik.

"Ik ben de supporters nooit uit de weg gegaan, maar één man tegen 200 in een emotionele discussie werkt niet. Als er enkele beheersbare groepen zijn, zal ik de zaken opnieuw uitleggen."

 

De motie van wantrouwen legt Van den Herik naast zich neer, mede omdat hij al een aantal jaren als toezichthouder functioneert. "Bert van Marwijk was mijn laatste aanstelling. Het gaat me te ver mij verantwoordelijk te houden voor de dagelijkse gang van zaken. Als RvC moeten wij de benoeming van management of directie goedkeuren, maar dat gaat altijd in onderling overleg met de directie, die dagelijks met de personen moet werken. De RvC geeft de directie vertrouwen en degene die dat niet verdienen laat je gaan of je verbreekt de arbeidsverhouding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...