Gast Geplaatst: 4 november 2001 Geplaatst: 4 november 2001 Heb een vp20 die poos goed heeft gewerkt en nu weigert Geeft na wegschrijven loader al verificatiefout, ledjes branden keurig. Origineel kaartje is wel serno van te lezen Bestaand goldkaartje wil ook niet uitlezen. Poort zou moeten werken,lezen en schrijven naar Hummie werkt perfect Heb ic-prog, chipcat en nog wat progjes geprobeerd Iemand enig idee?
Gast Geplaatst: 4 november 2001 Geplaatst: 4 november 2001 Gebruik je nog steeds dezelfde voeding. De VP20 is bijzonder gevoelig voor een iets te lage spanning.<p>Heb zelf soortgelijke problemen gehad en deze waren voorbij toen ik er 15V op aansloot.
Gast Geplaatst: 4 november 2001 Geplaatst: 4 november 2001 Ik gebruikte altijd al zo`n electronisch dingetje wat je tegenwoordig ook bij telefoontjes en zo aantreft (13,5v 400ma)maar ook met een ongestabiliseerd geval van 500ma 14/18v is ie niet aan de praat te krijgen. Meer suggesties?
Gast Geplaatst: 6 november 2001 Geplaatst: 6 november 2001 die van mij doet het ook niet meer,ik heb al het mogelijke geprobeerd als ik de hendel omhoog doe om de eeprom te programmeren krijg ik de melding resetten card mislukt of programmeren wordt niet ondersteund.mischien spannings regelaar of hendel schakelaar defect.
Gast Geplaatst: 6 november 2001 Geplaatst: 6 november 2001 Probleem hier is gevonden, blijkt de compoort van de PC te zijn, op QRL (eh sorry werk) geprobeerd en daar gaat ie als een speer. Vreemd want 2 weg communicatie naar de Hummie lukt wel en ik heb verder niets in de instellingen veandert. Zal een dezer dagen eens een los compoortkaartje installeren en kijken wat ie dan doet. Bedankt voor de reacties en ik laat het resultaat nog horen!
Gast Geplaatst: 6 november 2001 Geplaatst: 6 november 2001 ik had ook aan mijn com poort gedacht,maar alles werkt daarmee perfect(zenders laden ,nieuw soft)ik heb ook de compoort opnieuw aangestuurd .overigens bij de loader programmeren gaat het rode ledje wel aan ook geen errors.heb jij ook geprobeerd de computer opnieuw te installeren of de com poort opnieuw aan te sturen?groetjes nok.
Gast Geplaatst: 22 november 2001 Geplaatst: 22 november 2001 Ik heb weken liggen klooien met mijn VP20, nou bleek dat mijn comport de VP20 defect maakte. De VP20 heb ik kunnen repareren door een transistor te vervangen ( die het kortste bij de kaarthouder zit) kosten 40 cent Werkt weer prima nu. Het enige probleem wat ik nog heb is dat ik wel een goldwafer kan proggen voor seca, maar proggen van een goldwafer voor irdeto lukt totaal niet (voor Humax5400)
Aanbevolen berichten