Gast Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 wie in omgeving van wuustwezel, antwerpen, is bereid om mijn echostar 2500ip satontvanger te testen met een x-cam?
tracker Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 Weet niet wat je precies wilt controleren, maar ik heb net een Xcam Orion aangeschaft en deze werkt goed met een S2 card in een Echostar AD3000IP (vergelijkbaar met de 2500). Ook aanvullende software voor de Xcam geeft goed beeld.
Gast Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 ja, in de 3000ip werken veel modules goed, die heb ik ook. maar in de 2500ip zijn er drie softwareversies, de laatste updates hiervan zijn versie 108 versie 208 en versie 308. dat zijn alledrie echostars 2500ip met toch alledrie een andere hardware en dus niet compatibel. in deze met versie 208 weet ik dat de x-cam goed werkt, ook de mm en de aston ci's. in de eerste versie 108 die ik heb hikt de mm soms, niet veel maar toch vervelend, de aston doet het wel goed, maar ik had graag geweten of de x-cam het wel doet zonder hikken, is toch handiger als een aston vind ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen