Bocky Wocky Geplaatst: 4 november 2001 Geplaatst: 4 november 2001 Ik ben er nog steeds niet uit wat voor een programmers ik nu hier gebruik. Voor mijn GW geruik ik voor de pic eerst de simpele programmer met eigenlijk alleen een cardslot erop en een paar onderdelen. Is dit een JDM? Voor het proggen van de eeprom gebruik ik een progger met twee ic's, 2 kristallen en nog meer klein spul. Is dit nou een phoenix of een smartmouse. Waar het mij eigenlijk om gaat is, kan ik hier nu wel of niet een silvercard e/o funkaart mee proggen.<p>Wie?<p>B.W. <p><p>[ 04-11-2001: Bericht gewijzigd door: Bocky Wocky ]</p> There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Bocky Wocky Geplaatst: 5 november 2001 Auteur Geplaatst: 5 november 2001 Goh, zet er zo'n mooie foto bij...krijg ik geen reactie. We hebben toch alleemaal zo'n ding. Maar welke gebruik ik nou?<p>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Dr. Humax Geplaatst: 5 november 2001 Geplaatst: 5 november 2001 " Is dit nou een phoenix of een smartmouse "<p>Het verschil tussen een Phoenix en Smartmouse programmer is dat je de Phoenix ook op 6 Mhz kan zetten Bocky Wocky. Dus als je die schakelaar er niet op heb zitten is het een smartmouse.(is voorganger van Phoenix) Is dan alleen 3.5 Mhz. Die andere lijkt op een JDM programmer.(voor Loader en Pic.hex) Voor " silvercard e/o funkaart " heb je o.a. een Mastera of VP20 nodig. <p>p.s. Foto is inderdaad mooi
Moderator Matchless Geplaatst: 5 november 2001 Moderator Geplaatst: 5 november 2001 wat ik zie op de linkse programmer is dat er twee kristallen op zitten,dus het is een phoenix programmer.. als je op de kristallen kijkt(die twee metalen doosjes) dan staat er 6.000MHZ en 3.57...MHZ op. zit er geen schakelaar op dan is die eraf gehaald en moet je die er weer op zetten... de ledjes(lampjes) zijn voor power,data en reset. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Moderator Matchless Geplaatst: 5 november 2001 Moderator Geplaatst: 5 november 2001 o ja vergeten... de rechtse jumper is voor de frequentie en de linkse voor inverse reset.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Bocky Wocky Geplaatst: 5 november 2001 Auteur Geplaatst: 5 november 2001 Aha dan heb ik dus een JDM en een Phoenix programmer. Als het waar is zou ik dus met deze programmers een silvercard kunnen proggen. zie topic: http://www.sat4all.com/nl_ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=15&t=000565<p>Da's mooi, dan kunnen we eens bij ome willem op bezoek gaan. Bedankt,<p>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 6 november 2001 Geplaatst: 6 november 2001 Ik zit ook met zo een probleem maar op mijn progger zitten 3 ic ook twee metalen busjes en juist er voor een stekkertje dat ik kan versteken. Ook nog een rode en groene led.<p>mvg, ivo
Aanbevolen berichten