Gast Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Heb een usb stick van Qware 128 mb misschien tien keer gebruikt maar kan er niets meer opzetten of formateren, als ik hem in een usb slot steek wordt hij goed herkent in apparaatbeheer als "usb flash disk usb device" maar bij computerbeheer schijfbeheer staat hij als verwisselbare schijf geen medium. Op de site van de fabrikant is hij niet te vinden daar staan alleen toetsenborden en muizen. Kan ik hem nog aan de praat krijgen of is het RIP. GR
Fridge Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Misschien een overbodige vraag maar heb je hem al eens in een andere pc geprikt ?
WPW Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Misschien een tip (of niet ), kijk eens goed hoe dat ding in het slot gaat, soms lijkt hij er goed in te zitten maar zit er net een stukje plastic voor van de kast of laptop, of probeer een verlengkabel. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
maestro Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Heb je er ook geen s/w bij gekregen om hem opnieuw te formateren ?? Dit was voor mij ( bij een ander merk) de oplossing. groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
Big fellow Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Is hij gebruikt op een Linux machine? Het kan zo zijn dat hij geformateerd is op een manier die Windblows niet herkent. Probeer hem eens te partitioneren/formateren op een niet windows machine.... Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Hij is nooit gebruikt onder linux of een ander OS als XP pro, en er zat bij aankoop alleen een koord bij om hem om je nek te hangen en een usb verlengkabel geen software, heb inmiddels wel een driver gevonden maar lost ook niets op.En nee er zit ook geen plastic voor resultaat met een verlengkabel hetzelfde. GR
Big fellow Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Dan is hij waarschijnlijk overleden. Hoe oud is hij? Minder dan 1 jaar? Dan is het gewoon garantie. Ouder dan 1 jaar, dan even de garantie bepalingen erbij pakken. Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Daar was ik al bang voor dat hij overleden was, hij is iets ouder dan een jaar op de HCC in 2004 gekocht ja garantie voor die kleine dingen bewaar ik de bon meestal niet dus daar doe ik niets meer aan. GR
Ome Merde Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 schrale troost, die rakkers kosten haast niets meer ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Citaat: schrale troost, die rakkers kosten haast niets meer ... merDe Weet ik daarom maak ik me er ook niet druk om, maar heb alles geprobeerd de driver gedownload met installeren ging hij overnieuw opstarten ik dacht dat zal zo moeten maar nog eens gezocht in program files en daar stond software van "U storage tools 2.5" nog een paar keer geprobeerd steeds opstarten maar na een keer of vier was het geinstalleerd. Daar zit nu ook software bij voor recover disk dat geprobeerd maar kan de device niet vinden nou ja dan houd het op RIP. GR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen