Gast Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Nu Tv Vlaanderen actief is,wou ik graag weten of ik hiervoor mijn(oude)Nokia9800s met aston cam 1.05 kan gebruiken,misschien zijn er in Nederland gebruikers die dit kunnen bevestigen aangezien kanaal digitaal ook voor TV VLaanderen zorgt? met dank
lock Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 Lijkt me van wel; TV Vlaanderen gaat in Seca2 uitzenden en daar is jouw installatie geschikt voor. "That's another fine mess you've got me into"
Gast Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 georges, De Nokia 9800 te samen met Aston 1.05 werken niet goed te samen. Oplossing andere cam of ontvanger gebruiken. Mvg Alphasat.
lock Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 Citaat: Op zich doet de Nokia 9800s het prima met een CI CAM. Wat mij bij de laatste software-updates opviel is dat de CI CAM pas wilde initialiseren NADAT de Nokia helemaal was opgestart. Dit ZOU te maken hebben met de verhoogde stroomafname van de kaarten/CI. Hiervoor is een kleine modificatie die overigens ook weer niet altijd werkt. Ik heb mijn Nokia 9800s altijd gebruikt met een Irdeto CI (oude Irdeto-1 Multichoice) en later met de Aston 1.05. Ik liet de Nokia gewoon altijd aanstaan. Het is zeker voor nu een ongelofelijk trage ontvanger, maar wel met perfect beeld....Dus ik zou hem lekker blijven gebruiker tot ie echt stuk gaat. "That's another fine mess you've got me into"
dighunter Geplaatst: 2 maart 2006 Geplaatst: 2 maart 2006 Ik heb elders (weet niet meer waar) gelezen dat er problemen zijn met tv-vlaanderen en ASTON 1.04 en 1.05!! Ze zijn weer alles aan het doen om CAMmetjes te verkopen :-( Als je het wil proberen zou ik zeker met de handel eens naar een "deftige" sat-shop gaan. ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
Gast Geplaatst: 2 maart 2006 Geplaatst: 2 maart 2006 werkt het dan met uwe 9800 and aston 1.05? ik heb hier ook nog een oude 9600 met aston cam en x - crypt cam msss krijg ik die ook nog aan de praat dan:)
lock Geplaatst: 3 maart 2006 Geplaatst: 3 maart 2006 Indien je beta8 NP5.8 in je 9600 zet, zal hij ook met de Aston cam werken. Meer daarover kan je via de zoekfunctie in het Nokia forum vinden. "That's another fine mess you've got me into"
Mojo Geplaatst: 3 maart 2006 Geplaatst: 3 maart 2006 Asje en succes. Denk niet dat het gaat werken. Ik heb het zelf met een 9600 geprobeerd. Wil op de een of andere manier niet gaan. 1101491-beta8_np58.zip You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast Geplaatst: 16 april 2006 Geplaatst: 16 april 2006 bij mij werkt die combinatie niet. nokia9800s+aston1.05+canaldigitaal nederland doet het wel. nokia9800s+aston1.05+tvv doet het niet. bovendoen werkt de mediaguard module, geleverd door tvv, ook al niet op mijn nokia9800s. oppassen dus.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen