Gast Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Door allerlei verhalen over hitman pro ben ik dat ook gaan installeren en bij mij loopt die iedere keer vast als hij updates voor spybot aan het downloaden is,duurt tergend lang en blijft ergens op de kwart hangen.Iemand daar ook ervaring mee?
jacobus Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Bij mij heeft ie altijd prima gewerkt, op diverse pc´s Jouw problemen kunnen veroorzaakt worden door een firewall. Evt je firewall even uitschakelen, en dan hitman starten.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Er is spyware wat je hostfile helemaal vol zet met valse verwijzingen, waardoor veel anti-spyware site's niet bereikbaar zijn. Je kan dit controleren door de hosts file te checken, deze kun je vinden in : c:\windows\system32\drivers\etc\hosts Meestal staat er alleen : 127.0.0.1 localhost in.
Ome Merde Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 en anders HitmanPro in de veilige modus met netwerkondersteuning draaien, volgens mij zou dat moeten kunnen ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 Mocht je nog steeds problemen ondervinden na het volgen van de hierboven genoemde mogelijkheden, dan is Microsoft Windows Defender goed alternatief. Microsoft Windows Defender is een andere naam voor Giant Antispyware. Persoonlijk vind ik deze app. beter dan Hitmanpro. MWD is alles-in-een(op anti-virus na)dus minder geheugen en minder lang update tijd en sneller met scannen. Windows Defender (Beta 2) is gratis te dloaden bij microsoft.com Cheers, M.
XsieniX Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 Citaat: Mocht je nog steeds problemen ondervinden na het volgen van de hierboven genoemde mogelijkheden, dan is Microsoft Windows Defender goed alternatief. Microsoft Windows Defender is een andere naam voor Giant Antispyware. Persoonlijk vind ik deze app. beter dan Hitmanpro. MWD is alles-in-een(op anti-virus na)dus minder geheugen en minder lang update tijd en sneller met scannen. Windows Defender (Beta 2) is gratis te dloaden bij microsoft.com Cheers, M. Ik sluit me helemaal aan bij de vorige spreker...!!! Als AV programma gebruik ik NOD32, en als Spamblocker dat ding van Bill.... Werkt als een zonnetje. Xienix Dreambox 7020, Diseque 4-1, Triax 86 cm schotel op een muurbeugel.
Gast Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 thx voor de hulp,heb spybot maar apart gedownload, geinstalleerd en geupdate toen werkte ineens wel de boel naar behoren.Hitman pro vond nog een stuk of 30 spyware bestanden die eerder zijn blijven liggen.Ik probeer het bij te houden om na een sessie de boel schoon te maken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen