Gast Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Hoi, ben in bezit van defecte strong str8000h,volgens spaanse verkopers defecte chip,enkel in nederland te krijgen?? toestel doet niets,nul ,geen display,geen OSD kan ik ergens meten ? groeten
Steve Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 vervang eens de zwart omlijnde weerstanden van 39 Kohm (ik ga er van uit dat de zekering goed is)
Gast Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 dank voor de snelle reactie, kan ik ergens een testspanning meten vb op het lintkabeltje?
Steve Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 ?? meet en/of vervang deze serie geschakelde weerstanden
Gast Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 heb deze gemeten en kom op 38,7 en 38,8 maar dit verschil ka dit toch niet maken (of toch?) groeten
Skysurfer Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Deze heeft vaak problemen na het aanpassen van de software. Kijk eens op het Strong-forum onder Dode Strong, daar barst het van de tips. Skysurfer
Gast Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 aan de software is niets veranderd, graag had ik geweten welke spanningen er kan worden gemeten ,en waar op de voedingsprint,zo kan ik al zeker weten of de fout in deze print zit of verder in toestel,zoals ik al vermelde toestel doet helemaal niets, geen display, geen osd niets... De groeten
Gast Geplaatst: 17 mei 2006 Geplaatst: 17 mei 2006 zit er nog altijd mee, kan niemand mij dan helpen?is waarschijnlijk niet meer de moeite om hem naar een sat-zaak te brengen voor herstelling groeten
J@rno Geplaatst: 17 mei 2006 Geplaatst: 17 mei 2006 Waar woon je? Misschien kunnen medesatters de voeding even omwisselen om te kijken of hij werk?! Ik woon in de achterhoek. Gr. Jarno
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen