Ga naar inhoud


DB2 FLASHEN


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi

 

Gisteren toen had ik myn db2 geflasht maar ik heb per ongeluk een oud versie der op gezet, hij gaat om bepaalde seconden uit dus nu wou ik een nieuwe firmware der op zetten met dezelfde menu als die van d 7000 serie(die had ik eerst) maar ik kan die image nergens vinden ik heb ge googeld maar ik kan hem nergens vinden weten jullie misschien een goeie link?

 

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja want eerst toen kon ik gewoon myn eigen provider selecteren maar nu omdat ik een nieuwe firmware heb geinstall kan ik nu alleen duits provider kiezen dus hoe kan ik nu een nl provider toevoegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nightchad

 

Is het gelukt de image te vinden?

Ik weet niet wat je precies met de freq bedoelt maar volgensmij gaat het om de zenderlijsten, deze kun je ook kant en klaar downloaden.

Hou ons op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

sory dat ik het vraag ik kom een heleboel programmas tegen maar dat is niet echt wat ik zoek ik bedoel eigelijk dit , voordat ik hem geflashed had toen kon ik kiezen tussen meer providers zoals casema utp etc.. maar nu zie ik alleen een paar duitse providers casema zie ik byv niet staan.

Om een provider toe te voegen dan moet je toch via je xlm bladeren en voegen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh maar die instellingen update etc die zijn bijna het zelfde als die van een sat dus dat maakt niet uit.

maar voor die provider lijst moet ik dan een complete nieuwe xml toevoegen? kunnen jullie me een hin geven hint geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...