Ga naar inhoud


CanalDigitaal dealernieuwsbrief februari 2006


blake7

Aanbevolen berichten

De afgelopen jaren heeft een deel van de Canal Digitaal klanten gratis naar het zenderaanbod van CanalDigitaal kunnen kijken. Deze service zullen wij per 1 mei niet voortzetten. Voor nieuwe klanten is deze service al in oktober 2005 gestopt.

 

Om van CanalDigitaal te kunnen blijven genieten vragen we de klant een abonnement af te sluiten op het Set Top Box-pakket. Met dit pakket ontvangt de abonnee, naast zijn huidige zenderaanbod, een verzekering op de smartcard (bij diefstal of defect), korting op de telefonische servicelijn en is de klant verzekerd van de jaarlijkse herregistratie van zijn smartcard.

 

Canal Digitaal zal de komende weken de klanten die het vooralsnog betreft per brief informeren over deze wijziging.

 

Welke klanten krijgen deze brief?

 

Alle klanten van CanalDigitaal met maximaal één smartcard waarop het gratis Standaard pakket geactiveerd is.

 

Wat staat er in de brief?

 

- Klanten worden geïnformeerd dat CanalDigitaal met ingang van 1 mei 2006 een vergoeding gaat vragen voor haar dienstverlening.

 

- Klanten hebben de keuze uit het Set Top Box pakket voor EUR 29,95 per jaar of een ander abonnement van CanalDigitaal.

 

- Kiest de klant voor een ander abonnement (Basis of hoger) dan kijkt de klant de eerste maand gratis.

 

Welke klanten betreft het niet?

 

- Alle klanten van CanalDigitaal die in 2005 meegedaan hebben aan de Irdeto1 kaartwissel en gekozen hebben voor een smartcard waarop het gratis Standaard pakket geactiveerd is

 

- Alle klanten van CanalDigitaal die meerdere smartcards op hetzelfde huisadres geregistreerd hebben staan, waaronder één of meerdere smartcards waarop het gratis Standaard pakket geactiveerd is

 

Wat kunnen de klanten die nu geen brief ontvangen in de toekomst verwachten?

 

- Klanten die hebben meegedaan aan de Irdeto1 kaartwissel kunnen minimaal 1 jaar gratis naar het Standaard pakket kijken. Na dit jaar krijgen deze klanten de mogelijkheid om - tegen de dan geldende tarieven - het Set Top Box-pakket of een ander abonnement te nemen. Het alternatief is dat het aanbod beperkt wordt tot alleen de Nederland 1,2 en 3 en de free-to-air zenders. Deze klanten ontvangen hierover automatisch bericht.

 

- Klanten die meerdere smartcards op hetzelfde huisadres geregistreerd hebben staan, ontvangen op termijn per brief een aanbieding van CanalDigitaal om tegen gereduceerd tarief het Set Top Box-pakket op meerdere kaarten aan te schaffen.

 

De beperking van het gratis Standaard pakket tot Nederland 1,2 en 3 en de 'free to air' zenders per 1 mei 2006 geldt alleen voor klanten die binnenkort een brief ontvangen van CanalDigitaal en besluiten om geen abonnement bij CanalDigitaal af te sluiten.

 

Ontvangt een klant geen brief, bijvoorbeeld omdat zijn adresgegevens niet juist vermeld staan bij CanalDigitaal? Verwijs de klant dan direct door naar de speciale webpagina http://www.canaldigitaal.nl/zenderbehoud. Met het smartcardnummer en de (oude!) adresgegevens kan de klant de kaart alsnog activeren.

 

Wij zullen u in de toekomst middels deze dealernieuwsbrief op de hoogte houden van de verdere stappen in de uitfasering van het uitgebreide gratis Standaard pakket.

 

Met vriendelijke groet,

 

CanalDigitaal B.V.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

tja, dit was te verwachten, maar wat maken ze de dingen toch superingewikkeld. Een kluwen aan regeltjes en uitzonderingen, enzoverder. Ik vraag me af of ze er bij de helpdesk nog zelf aan uit zullen geraken.

Dit kan toch allemaal veel eenvoudiger...

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en ze snappen het nu al niet meer.

Ik heb dus 2 kaarten 1 met basis pakket en 1 zonder abbonement.

kreeg vandaag een brief dat ik een setop box pakket moet nemen.

Ik even gebeld en vermeld naar bovenstaande regeling van de nieuwsbrief "wisten ze dus niks vanaf"

moest gewoon maar een setop box pakket nemen voor volledige bedrag.

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
- Klanten die meerdere smartcards op hetzelfde huisadres geregistreerd hebben staan, ontvangen op termijn per brief een aanbieding van CanalDigitaal om tegen gereduceerd tarief het Set Top Box-pakket op meerdere kaarten aan te schaffen.


Kijk, dat is nou weer goed nieuws. Zullen we dan toch binnenkort voor een gereduceerd bedrag een 2e (hopelijk ook Basis) abonnement af kunnen sluiten?

Triax 64cm schotel - DUO LNB60 - Inverto Scena5 en Inverto Scena5M ontvanger -

Panasonic TH-42PV70 Plasma TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ja en ze snappen het nu al niet meer.
Ik heb dus 2 kaarten 1 met basis pakket en 1 zonder abbonement.
kreeg vandaag een brief dat ik een setop box pakket moet nemen.
Ik even gebeld en vermeld naar bovenstaande regeling van de nieuwsbrief "wisten ze dus niks vanaf"
moest gewoon maar een setop box pakket nemen voor volledige bedrag.


maar toch tegen gereduceerd taief??

Citaat

Klanten die meerdere smartcards op hetzelfde huisadres geregistreerd hebben staan, ontvangen op termijn per brief een aanbieding van CanalDigitaal om tegen gereduceerd tarief het Set Top Box-pakket op meerdere kaarten aan te schaffen

citaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ja en ze snappen het nu al niet meer.
Ik heb dus 2 kaarten 1 met basis pakket en 1 zonder abbonement.
kreeg vandaag een brief dat ik een setop box pakket moet nemen.
Ik even gebeld en vermeld naar bovenstaande regeling van de nieuwsbrief "wisten ze dus niks vanaf"
moest gewoon maar een setop box pakket nemen voor volledige bedrag.


Ik heb precies hetzelfde, maar die aanbieding komt er vast wel voor Mei. 15 of 20 Euro per jaar. En ik denk ook wel een aanbieding als je er 2 basis abbo's van maakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik gekozen heb voor het standaard-pakket, is onderstaand citaat voor mij van belang:

 

De beperking van het gratis Standaard pakket tot Nederland 1,2 en 3 en de 'free to air' zenders per 1 mei 2006 geldt alleen voor klanten die binnenkort een brief ontvangen van CanalDigitaal en besluiten om geen abonnement bij CanalDigitaal af te sluiten.

 

 

Ik zal die commercieele shit niet missen, dus voer het vandaag maar in!

 

Mocht deze 'organisatie' ook nog eens besluiten tot het daadwerkelijk jaarlijks her-registreren, dan stop ik direct met die Nederlandse zooi. Ik ga niet voor dat soort lieden bewijzen, dat ik Nederlander ben die ook nog in Nederland woont. Je zou je er al bijna voor schamen.

 

Voordeel is dan wel, dat als er transponderwijzigingen zijn, je kan volstaan met 'zoeken op FTA'.

 

Lang leve de BBC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan Anaal dus helemaal vierkant mijn rug op. Ik zie niet in dat ik voor hun settop shit nog verder moet betalen.

Ben blij met de free to air zenders op een niet anaal goedgekeurde ontvanger.

Wat een shit Toko. Ach dat waren ze altijd al.

ARD,ZDF, BBC, ITV een prima alternatief dan die NL meuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn praktisch het enige land in de wereld waar betaald moet worden om naar de commercielen te kijken.

Het is gewoon te schandalig voor woorden dat ze geld durven vragen aan de kijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn we weer verrekte negatief zodra er ook maar een beetje betaald moet gaan worden.

 

Het is meer dan logisch dat je moet betalen voor een dienst die geleverd wordt door een (commercieel!) bedrijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee John1985, dat zie je verkeerd

Commercie is een vies woord en bedrijven zoals Canal Digitaal moeten allen gratis doen en mogen vooral geen winst maken.

Als de toko dan dadelijk failliet gaat en alleen BVN nog op de sat zit, hebben we tenminste niet meer te klagen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...