bmw rijder Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een schema van een dimmer voor electronisch geschakelde trafo's, 2 gira tronic trafo's met 6 spotjes van 50 watt per stuk, 12 volt. Het hoeft niet in een inbouwdoos te komen, dus maakt niet uit hoe groot de print is. Groeten van Martin. Groeten van Martin.
arnoldl Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 deze zijn meestal met een standaard (of speciale halogeen) dimmer goed te dimmen. Wil je hem echt zelfbouwen?? als ik google op halogeen dimmer kom ik redelijk wat tegen. grtx , arnold
Big fellow Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 Wat staat er op de elektronische transformator? Ik heb nounet even snel gekeken bij Gira, en kom daar trafo's tegen die geregeld kunnen worden door "Phasenabschnitt". Dit betekend fase-aansnijding, en dat is nounet hetgeen wat een "normale" standaard dimmer doet. Dus staat er iets vergelijkbaars op jouw transformator, dan kan je gewoon een normale dimmer gebruiken... Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen