jwi Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 Hallo, Gezien mijn installatie ben ik op zoek naar een PC kaart waarmee ik gemakkelijk beeld kan weergeven op mijn TV/beamer. Zeg maar kabel tussen de twee en klaar. Geen vervelende toetsen combinaties en resolutie gedonder.... Liefts S-video of RGB. Welke kaart kan dat en als deze er niet zijn hoe kan het danwel? thanks JWI
Thomas2000 Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 het beste is een grafische kaart voor zowel monitor als tv/beamer. Die kaarten worden aangeduid met tv-out. Tijdens het opstarten heb je dan alleen beeld op de monitor en als windows opgestart is krijg ook beeld op tv (na eenmalig installeren) (bij mij wel tenminste). succes Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Penthe Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 Citaat: Hallo, Gezien mijn installatie ben ik op zoek naar een PC kaart waarmee ik gemakkelijk beeld kan weergeven op mijn TV/beamer. Zeg maar kabel tussen de twee en klaar. Geen vervelende toetsen combinaties en resolutie gedonder.... Liefts S-video of RGB. Welke kaart kan dat en als deze er niet zijn hoe kan het danwel? thanks JWI Kijk eens op de nederlandse site van conceptronic die hebben van die externe mediaboxjes speciaal bedoel om via je tv of pc films te kijken en nog veel meer.
grunnsat Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 Citaat: Welke kaart kan dat en als deze er niet zijn hoe kan het danwel? Je schrijft niet of je een PCI-E of een AGP kaart zoekt. Persoonlijk vind ik deze Gigabyte GV-RX16T256V-RH kaart heel geschikt. Twee DVI aansluitingen (ook geschikt voor HDTV) en een S-Video In+Uit. (even de handleiding downloaden voor een goede indruk). De kaart heeft geen fan, dus mooi stil. Asus heeft soortgelijke kaarten, en wellicht dat er nog meer fabrikanten zijn met een passief gekoelde kaart.
jwi Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Geplaatst: 1 maart 2006 Dank allen! @Thomas2000 mag ik vragen welke kaart jij hebt? Jwi
grunnsat Geplaatst: 1 maart 2006 Geplaatst: 1 maart 2006 Mijn laptopje heeft al een S-Video aansluiting. Ik kan die als tweede monitor gebruiken, en met diverse players een film op de TV laten afspelen. Het is dan wel prettig als de bediening via de normale monitor blijft lopen i.v.m de resolutie. De tekst van keuze menu's is nagenoeg onleesbaar op TV.
Thomas2000 Geplaatst: 1 maart 2006 Geplaatst: 1 maart 2006 Een Nvidia Peak Geforce MX4000 met 128 mb ddr. Goedkoop maar met goede prestaties. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen