Edwin Geplaatst: 15 november 2001 Geplaatst: 15 november 2001 Is er een mogelijkheid om met een oude DL-20 van bij willem een 16F622 te programeren ?<p>De Programmer zelf zou het moeten kunnen, maar ik vind geen software die het kan. Andere software die ik getest heb hebben niet de mogelijkheid om op de paralelle poort te werken, allen op serieel.
adje Geplaatst: 15 november 2001 Geplaatst: 15 november 2001 ik heb het zelf niet getest maar volgens mij moet het kunnen met het programma ic prog<p> groeten adje
Edwin Geplaatst: 15 november 2001 Auteur Geplaatst: 15 november 2001 Dat is goed nieuws, ik ga eens rondzoeken.<p>Dank U <p>Edwin
Edwin Geplaatst: 15 november 2001 Auteur Geplaatst: 15 november 2001 Het werkt perfect. Ik had reeds gedacht een nieuwe programmer te moeten kopen bij gebrek aan goede soft. Heb wel in de optie hardware Invert Vcc moeten aanvinken.<p>Nogmaals bedankt<p>Edwin
Gast Geplaatst: 10 december 2001 Geplaatst: 10 december 2001 Ja beste, moet normaal werken met IC-Prog ! En op hardware,stand WILLEPRO, dan werkt hij uit de kunst. Kunt ook met speciale software ervoor werken, maar niet zo interessant. Als je die wil laat maar iets weten.<p>Jemp Satbimbo@pandora.be
Edwin Geplaatst: 10 december 2001 Auteur Geplaatst: 10 december 2001 Bedankt voor het aanbod, maar voor het ogenblik vind ik alles wat ik nodig heb in icprog. Toch bedankt<p>Edwin
Aanbevolen berichten