Ga naar inhoud

foutmelding ASTON V1.05

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na maandenlang geouwehoer met de schotelinstallateur ( die SAT module is echt ideaal bij jouw METZ tv ), ontelbare mailtjes naar METZ ( we werken eraan ) heb ik de knoop doorgehakt en een ASTON WAMBA 311 gekocht. Alles werkt perfect. TV aan en gelijk beeld ( bij de METZ SAT moest ik eindeloos de smartcard heen en weer schuiven totdat hij de smartcard herkende ) en ik kan gewoon Eurosport en TRACE kijken. Had het al veel eerder moeten doen al was het alleen maar vanwege de uitspraken van die schotelboer die mij vertelde dat ik wel vervelend werd met mijn klachten want dan moet die elke keer komen enzovoort. Hij heeft mij die SAT module aangeraden!

Maar goed, ik wist niet dat schotelkijken zo relaxed was!!!

• 2 weken later...

Geplaatst:

Nu maak ik toch iets raars mee. Misschien is dit wel de sleutel tot het oplossen van dit probleem. Ik heb ongeveer 10 dagen de bovengenoemde Aston Wamba 311 gebruikt. Met de ASTON had ik nooit problemen met welke zender dan ook. Nu was ik ontevreden over de beeldkwaliteit dus heb ik hem terug gestuurd. Dus moest ik nood gedwongen de Mediaguard+groene CD smartcard weer achter in de METZ TV doen. En plotseling werkt alles normaal. Ook Eurosport kan ik weer zien maar TRACE weer niet en die kon ik wel met de ASTON zien. Nu wil ik hier eens filosoferen waardoor het komt dat de CD smartcard nu wel gelijk herkent wordt door de METZ en of dit misschien kan liggen aan de maandelijkse CD update die ditmaal dus in de ASTON is gebeurd!!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen