The Librarian Geplaatst: 17 november 2001 Geplaatst: 17 november 2001 Help ik heb een probleem,<p>Ik heb hier een kaart met daarop een pic16c628 en een 24f64 deze heb ik tot vandaag toe geprogt met het programma IC-Prog 1.04a en de VP-20 programmer (DS9 versie4). Maar nu zijn na een nieuwe windows instalatie de instellingen van dit programma verloren gegaan. Is er Iemand die ook met deze combinatie werkt en ff wil kijken wat er wel en wat er juist niet aangevinkt staat? Het gaat om de volgende instellingen, hardware: direct I/O of windows I/O, Inverteer data out, Inverteer data in, inverteer clock, inverteer MCRL, inverteer VCC. Bij Instellingen, opties I2C Activeer MRCL als VCC, Activeer pagewrite en de waarde van het hardware adres. Bij opties overig process prioriteit, Aktiveer Vcc control voor JMD en Maak alle uitgangen hoog(combie). en als laatste Opties Shell: de extentie aan of uit. Ik ben er vandaag het grootste deel van de dag kwijt geraakt met het proberen van allerlei combinaties maar ik kom er niet uit. <p>Dus als iemand de juiste instelling(en) heeft dan graag.<p>GRTZ, Andre
Sammex Geplaatst: 20 november 2001 Geplaatst: 20 november 2001 De snelste manier is volgens mij het progamma opnieuw te installeren, De instellingen staan dan reeds goed, behalve de te proggen pic's en/of eeprom. Je zou nog kumnnen overwegen de nederlandse taal te kiezen. (Settings/Options/Language). vgr,<p>Sammex
The Librarian Geplaatst: 21 november 2001 Auteur Geplaatst: 21 november 2001 Je kunt in het programma ook de instellingen laten resetten, dan start het programma opnieuw op met de standaard instellingen. Maar als ik dan de PIC prog Krijg ik een verify error 000H als ik dan later de PIC uitlees is deze leeg. ik heb 2 van deze kaarten en op allebei krijg ik de zelfde foutmeldingen. maar werk je zelf met deze combinatie van VP-20 en 16f628/24c64 kaart?, kun / wil je dan de instellingen die jij hebt doorgeven?????.<p>GRTZ Andre
Aanbevolen berichten