Gast Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 Na een tijd afwezig te zijn geweest ben ik voornemens alle spullen weer aan te gaan sluiten. Aangezien ik geen irdeto2 kaart heb wil een module samen met een canaldigitaal kaart aan gaan schaffen. Wat is nu aan te raden om eventueel in de toekomst iets meer dan alleen seca kanalen te gaan bekijken? - Aston? - Dragon? - Canaldigitaal mediaguard? - Extreme? - ...? - ...? Alvast bedankt. S
cornea Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 De Xcam werkt goed in de humax,en ook nog mogelijk educatief te kijken. Denk er wel aan dat je de kaart in een andere ontvanger/cam moet activeren. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Zilverster Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 @studydigisat, Ik heb zelf goede ervaringen met de Aston 1.05 (ook alle update's komen door) in de Humax 5400, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Bowsat Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Naar aanleiding van de vele problemen met de 1.05 module in België voor TV-VLaanderen, zusterbedrijf van jullie Canal digitaal vernam ik van aston dat deze module (1.05) NIET MEER ONDERSTEUND wordt. Zou hem dus nu niet meer durven aanprijzen als NIEUW aan te kopen module (zie posting : Antwoord ASTON).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen