Gast Geplaatst: 21 november 2001 Geplaatst: 21 november 2001 Ik krijg het niet voor elkaar om de poort toe te wijzen in, want onder syteem kan ik install port driver niet benaderen. Welke domme fout maak ik?
Duwgati Geplaatst: 21 november 2001 Geplaatst: 21 november 2001 Geen domme fout, maar ook geen DLL's Kijk eens op mijn site in de download sectie. Daar staat een Full version 2.44. Als je die eerst installeert, en dan 2.48 daaroverheen, dan ziet de software je poort wel zitten. Suk6
Gast Geplaatst: 21 november 2001 Geplaatst: 21 november 2001 Precies gedaan wat je adviseerde, maar kan nog steeds de optie install NT portdrivers niet openen en zodoende geen contact met m'n mastera II krijgen.?
Duwgati Geplaatst: 22 november 2001 Geplaatst: 22 november 2001 Tja, dat komt ervan als je onvolledige info geeft. Zo zet je me mooi op het verkeerde been. Als iemand over funprom praat, denk ik automatisch aan de fun programmer, want dat is de enige waarmee funprom werkt. Met de Mastera krijg je het niet op gang. Je kunt daarvoor ***geen-reclame*** of Chipcat gebruiken.<p>Op mijn site staat een hoofdstuk Samenvatting. Daar kun je op basis van alle mogelijke ingangen heel snel terugvinden wat met wat samenwerkt en wat niet.<p>Suk6
Gast Geplaatst: 22 november 2001 Geplaatst: 22 november 2001 Neem mij niet kwalijk dat ik je onvolledige info heb verstrekt, je begrijpt dat ik een beginner ben. Maar toch ontzettend bedankt dat je al die moeite hebt gedaan mij bij te praten. Ik ga verder met je volgende raadgeving.
Aanbevolen berichten