Gast Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 hoi het is een wat domme vraag maar moet de chip omhoog of omlaag in de hyundai groet dirk-je
paardengek Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 Het is voor mij een tijdje geleden, maar de chip moet, volgens mij, naar beneden. Het is toch wel een irdeto 2 kaart ( rood of blauw van kleur) ?? Een seca 2 ( zwart of groen van kleur ) zal er niet in werken. Dan zal je een module ( CAM ) aan moeten schaffen. Dan moet de smartcard er met de chip naar boven erin. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 dank je voor de reactie en dan zal het probleem de seca 2 zijn want het is een groene orginele canal+ kaart ,,kun je mij dan ook nog vertellen welke cam ik aan moet schaffen
paardengek Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 Een matrix reloaded met ucas 3.0 Een matrix reborn met zcas Een matrix revolution met ucas 3.1 Magic module met pentacrypt 1.20 Deze modules werken in de hyundai. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 dank je je bent de redder in nood met vriendelijke groet dirk-je
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen