Gast gerard0610 Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Dat is vlug Ja, ik bedoel dat witte blokje. Groet Gerard
edbe Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 als het goed is, krijg je deze ook bij de plaatselijk ijzerboer. ik heb ze namelijk zelf, omdat ik loodgieter bent van beroep.... dus ik heb ze in mijn werk bus liggen 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Gast gerard0610 Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Ik durf het bijna .......niet te vragen Heb je eventueel nog zo’n onderdeel (wit blokje) liggen en er bij gelegenheid een fotootje van willen maken? Dat zal het zoeken voor een "niet" loodgieter flink wat vereenvoudigen. Groet Gerard
ziggy Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 hier een mooie handleiding voor de t55 voor de drie astra's en de hotbird. een kind kan de was doen. Wavefrontier t55_setup_instructions[1].pdf vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.
edbe Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 @ gerard0610 hier een 2 foto's van de beugels 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Gast gerard0610 Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 Supper, Hiermee kan ik naar de plaatselijke loodgieterszaak. Dat moet nu lukken. Een perfecte methoode om enkele LNB's op mijn T9o volledig tegen elkaar aan plaasten. Ik had wel de de 40mm beugel al op het oog maar ik vond alleen maar de "dunne" houdertjes, waardoor de houder kan draaien. Die houder van jou zorgt dat de beugel ( en daarmee de LNB)vlak blijft. In bijlage...787 heeft de LNB beugel geen steun en kan volledig naar voren en achteren bewegen In bijlage ...790 kan de LNB beugel nog enigzins naar voren en achteren bewegen Hartelijk dank voor alle moeite. Groet Gerard
cookie monster Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 Origineel bericht van: cookie monster Fotootje van mijn T55 met de nieuwe opstelling: C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 okee, als het titeltje nog steeds tot de verbeelding spreekt, dan hangen we die sorus ook maar hier aan dit bericht. satlex online en holles sheet (augustus 2008) geven totaal verschillende waarden. nu maakt dat niet zo veel want met de ervaringen reeds opgedaan komt het wel goed. Maar als ik denk aan de nieuwe t55 of t90 gebruiker kan ik me voorstellen dat die dagen lang nat gaat met het uitrichten. ook gezien de recente berichten en vragen / problemen, kan het aanvullend uitleg geven waarom die verschillen er zijn een en ander verduidelijken en helpen .... erg opvallend is dat satlex online calculatie uitersten tov midden op exact dezelfde afstand zet LINKS -12,2 (28,2 E) RECHTS 12,2 (4,8 E) a + b gedeeld door 2 levert dan 16,5 Graden East als ik dezelfde in de holles sheet invul krijg ik 12,3 (die 1/10 graad maakt niks denk ik) MAAR de astra 19,2 die natuurlijk belangrijk is staat bij satlex op 2,9 en staat bij holles op 3,9 en dat vind ik opmerkelijk? want dat scheelt 3 a 5% signaal wat jullie. ciao The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen