Ierlandfan Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 weet iemand of canaldigital aan het klooien is met de tranponders en de kwaliteit van de stream? Op Ned2 vooral (waargenomen tijdens de spelen) krijg ik hele mooie grote blokken om de zoveel minuten. Op andere kanalen schiet mijn beeld soms (kort) op zwart en mijn kanalen worden door elkaar gegooid. (ik hou viva? film? en nog twee kanalen over.) Transponder is 12344. (eigenlijk 12343.nog-wat maar dat staat goed) Ik heb een pace 501 (zo'n oudje) Kan uiteraard ook aan mijn pace liggen maar ik heb er twee die precies hetzelfde doen. Iemand een idee wat er aan de hand is? Ik heb (zo'n rode irdeto) cam met Irdeto2 abbo. Heb hem nu op een andere transponder gezet en meteen weer terugggezet en mijn kanalen zijn er weer. Blokken en storingen (kort zwart) blijven echter.
paardengek Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 Ierlandfan, Zo te lezen heb je ontvangst problemen. Het probleem zit in je buitenopstelling: Vocht/corredatie in je f-konnektors Vocht/corredatie in je coax kabel Slechte LNB ( bijna defect ) Slecht uiterichte schotel ( misschien iets verwaaid ) Maar ook een slechte wordende voeding kan het probleem zijn. In dit geval, kun je beter een andere ontvanger kopen. De pace is het niet meer waard om dat te laten repareren. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen