Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn vraag is het volgende: Mijn PC en de Mastera 2 maken geen kontakt met elkaar.De reden hiervan is dat ik mogelijk een beginner ben.Is het mogelijk dat iemand mij hierop een andwoord geeft?

Geplaatst:

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door kissami:

<strong>Mijn vraag is het volgende: Mijn PC en de Mastera 2 maken geen kontakt met elkaar.De reden hiervan is dat ik mogelijk een beginner ben.Is het mogelijk dat iemand mij hierop een andwoord geeft?</strong><hr></blockquote><p>Wat voor kabel gebruik je tussen je Mastera en de PC en wat zijn de instellingen van je compoort zelf alswel in het programma wat je gebruikt? wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ik gebruik de orginele kabels bij mastera 2, en ik heb ook geprobeerd met een nulmodemkabel van mijn satelitte. Ik ben er niks mee opgeschoten. Wat de software betreft heb ik een paar progamma's gedownload. Heeft iemand goeie software voor mastera 2 en kan die mij helpen.<p>Alvast bedankt voor de reactie<p>Groetjes Kissami.

Geplaatst:

Ik heb dit topic naar het juiste forum verplaatst, nl van Memory kaarten uitlezen naar Programmeer hard-&software<p>[ 02-12-2001: Bericht gewijzigd door: EasySat ]</p>

Geplaatst:

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door kissami:

<strong>Ik gebruik de orginele kabels bij mastera 2, en ik heb ook geprobeerd met een nulmodemkabel van mijn satelitte. Ik ben er niks mee opgeschoten. Wat de software betreft heb ik een paar progamma's gedownload. Heeft iemand goeie software voor mastera 2 en kan die mij helpen.<p>Alvast bedankt voor de reactie<p>Groetjes Kissami.</strong><hr></blockquote><p>Heb hier zelf ook een Mastera op com 2 en werkt perfect.

De instellingen :Bits p/s 9600

laugh.gif" border="0 atabits 8

tongue.gif" border="0 ariteit Even

:Stopbits 2

laugh.gif" border="0 atatranssportbesturing Xon/Xoff

Voor het programmeren van de kaarten gebruik ik Chipcat en daar natuurlijk de juiste compoort aangeven.

Gebruik in ieder geval een rs232 serieele kabel .

Geplaatst:

bedankt rainbow voor je hulp het werkt nou goed thuis ik ben je erg dankbaar voor je hulp.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.