Ga naar inhoud


TV Vlaanderen: problemen met ontvangst en/of activering


Gast

Aanbevolen berichten

hallo, hier een nieuw probleem, ik heb al sinds 22 februari beeld op datum 24/03/06 en nu plots valt het beeld weg (alles zwart) ik controleer de datum van de nieuwe keys en wat blijkt hij staat op 30/04/06, maar heb GEEN beeld meer wat ik ook doe zelfs met andere receivers en zo ??? wie kan dit verklaren ? :-((

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb ook zo'n witte kaart.

Ik vond al dat de kaart er maar amateur achtig uit zag.

Blijkbaar hebben ze dus voor de eerste batch geen tijd gehad om ze te laten bedrukken...

 

Voor de rest heb geen problemen gehad met de keyupdate (ontvangen met een SS1 + PMCAM).

Mijn kaart is wel geactiveerd op een mediaguard ontvanger omdat ik PMCAM toen nog niet aan de praat had.

 

Zijn er veel witte kaarten in omloop ? En kunnen we er nog problemen mee verwachten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb ook zo'n witte kaart.
Ik vond al dat de kaart er maar amateur achtig uit zag.
Blijkbaar hebben ze dus voor de eerste batch geen tijd gehad om ze te laten bedrukken...

Voor de rest heb geen problemen gehad met de keyupdate (ontvangen met een SS1 + PMCAM).
Mijn kaart is wel geactiveerd op een mediaguard ontvanger omdat ik PMCAM toen nog niet aan de praat had.

Zijn er veel witte kaarten in omloop ? En kunnen we er nog problemen mee verwachten ?


Wat bedoel je met SS1 en PMCAM?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wat bedoel je met SS1 en PMCAM?



SS1 : technisat skystar 1 PCI DVB CARD
een sat. onvanger op een PCI kaart voor in je pc.
Ik heb nog de oude versie zonder CI (common interface)

PMCAM: "poor man's cam" een stukje software voor op de pc dat een SECA Common interface emuleert via een phoenix card reader.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zou er nu al een update zijn gebeurd? Eigenaardig gezien de rechten bij activering geboekt stonden tot april.

 

Bedoel je tot en met april ?

Mijn kaart stond vlak na de activatie op 31/03/06 en nu op 30/04/06. er is dus al een update gebeurt. Ik vermoed dat deze doorheen de maand nog wel herhaald wordt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

tripled ,

Kan je wat meer info geven ; ik zou graag een Matrix Reloaded CAM wijzigen naar MAGIC MODULE , hiervoor heb je ergens een DUMPFILE voor nodig ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
hallo, hier een nieuw probleem, ik heb al sinds 22 februari beeld op datum 24/03/06 en nu plots valt het beeld weg (alles zwart) ik controleer de datum van de nieuwe keys en wat blijkt hij staat op 30/04/06, maar heb GEEN beeld meer wat ik ook doe zelfs met andere receivers en zo ??? wie kan dit verklaren ? :-((


Als jij het datum controleert op jouw ontvanger ziet jij nog andere nummers bij het TV Vlaanderen provider behalve het datum? Dat zou dan de PBM zijn van je kaart. Die geeft aan naar welke zenders jij mag kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

neen ik zie alleen TV VLAANDEREN until 30/04/2006 ?

ik zo graag weten of er nog mensen zijn die problemen hebben met TV-Vlaanderen

ik ben aan het twijfelen de kaart niet zou zijn die stuk is ?

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
neen ik zie alleen TV VLAANDEREN until 30/04/2006 ?
ik zo graag weten of er nog mensen zijn die problemen hebben met TV-Vlaanderen
ik ben aan het twijfelen de kaart niet zou zijn die stuk is ?

mvg

Als je heractiveren doet via de website en je krijgt NIET de melding dat je nummer NIET bestaat zou het moeten OK zijn ; en zit waarschijnlijk het probleem in de ontvanger/cam.
[Onlangs kreeg ik bericht van iemand dat hij geen beeld had met een originele installatie en het heractiveren lukte ook niet .]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan bevestigen dat ik de update binnen heb op een newcs server en een dreambox met mgcamd als client.

 

Moet wel zeggen dat de server vastliep toen de update binnen kwam, wat ik toch bizar vind.

 

Datum staat nu ook op 30/04/06, en heb beeld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...