Tonskidutch Geplaatst: 28 februari 2006 Geplaatst: 28 februari 2006 neen hoor dat is geen flauwekul fout maar een serieuze.. en die krijg je ook niet weg met een beetje zooi opruimen internet explorer kan nieuw geinstalleerd worden dat stond hier al eens een keer dat dit het laatste maar wel afdoende redmiddel was voor diegene die zelfde probleem had. en laat dat ik dat na mijn en andermans kennisbron te hebben verbruikt precies dat ook voor elkaar geboxed heb met een pc van de zaak die ik eindelijk eens onderhanden kon nemen een weekje of drie geleden. cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
joep meloen Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Geplaatst: 28 februari 2006 Ik kan helaas de download link niet terug vinden voor de NL versie van IE voor xp pro met sp2. De versie IE voor SP1 werkt niet
WPW Geplaatst: 1 maart 2006 Geplaatst: 1 maart 2006 Er was een poosje geleden een tijdelijke fix voor IE om bepaalde plaatjes niet te laten zien ivm. een lek, dat was een reg entry (wmffix), misschien moet je die terug draaien. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen