Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 beste forumleden,<BR>kan ik van een pic-kaart met 24c16/16f84 een<BR>seca maken?<BR>is het juist dat ik deze niet kan gebruiken in mijn nokia 9500.<BR>mijn dank voor de moeite aan al die reageren.<BR>rgds<BR>clem<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 Klop allemaal<BR>Je weet het wel<P>Prom<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 Hi,<P>je kan van die kaart zelfs een Viaccess maken Is maar wat je derop zet héé. <P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 Hi,<P>je kan van die kaart zelfs een Viaccess maken Is maar wat je derop zet héé. <P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 filo, kan zelfs 3 keer hetzelfde op de kaart zetten <P>------------------<BR>Greetings: Guppie
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 Filo heeft waarschijnlijk een zenuwachtige muisvinger ( RSI )<BR>Maar waarom wil je seca op je kaart zetten als je een mm9500 hebt met Embedded irdeto aan boord?<BR>Het is niet mogelijk om Seca te kijken met een mm9500 daar deze alleen in staat is irdeto signalen te decoderen.<P>------------------<BR>edited by Tech
Aanbevolen berichten