Gast Geplaatst: 28 februari 2006 Geplaatst: 28 februari 2006 Beste lezers, Ik ben in het bezit van een groene canal digitaal kaart en heb 2 ontvangers. 1 philips DST 5816, waar ik diverse zenders op ontvang ook ned 1,2,3,rtl.etc, maar weinig franse. 1 SFT-2000 ontvanger waar ik dezelfde froen kaart in doet maar dan ontvang ik geen ned 1,2,3, etc hij zegt dan scrambled of no service. Ik begrijp dit niet, dezelfde kaart en ook dezelfde schotel. Ik zou graag zo veel mogelijk willen ontvangen en heb gehoord dat je deze dingen kunt updaten ?? Het zijn een paar vragen waar ik dus zelf echt niet uitkom. Kan en wil iemand mij helpen, ik ben Franstalig en zou dus graag wat meer franse zenders willen ontvangen, zonder dat ik daar een ander kastje of schotel voor moet kopen. Mvg Myr
Gast Geplaatst: 28 februari 2006 Geplaatst: 28 februari 2006 Een aantal Franse kanalen worden FTA uitgezonden vanaf de 5 graden west (Atlantic Bird 3). Dat mag dus geen problemen geven. Die SFT-2000 ontvanger heeft misschien geen mediaguardcam? Daarvoor moet je even de specificaties in de handleiding lezen. Salut,
cornea Geplaatst: 28 februari 2006 Geplaatst: 28 februari 2006 De kaart moet wel met de chip naar onderen. Als je hem erin steekt terwijl hij aanstaat dan geeft hij de melding"smartcard inserted". Verder is er een yahoo site van de sft2000 waar je SW kunt downloaden om de ingebouwde ucas decoder optimaal te benutten. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Geplaatst: 28 februari 2006 Geplaatst: 28 februari 2006 Ik heb de kaart omgedraaid en het werkt nu. alleen nu nog die franse zenders ??? hoe krijg ik die precies met deze apparaten ? Gr Myr
Gast Thijzel Geplaatst: 28 februari 2006 Geplaatst: 28 februari 2006 Citaat: Ik heb de kaart omgedraaid en het werkt nu. alleen nu nog die franse zenders ??? hoe krijg ik die precies met deze apparaten ? Gr Myr Met je groene kaart ontvang je zenders uit het Nederlandse Canal digitaal pakket. Ik ga er vanuit dat je een schotel hebt die alleen gericht is op Astra 1 (19.2 oost) Wil je Franse zenders ontvangen zoals de France 2 (publieke Franse omroepen) enz dan zul je een abonnement af moeten sluiten via CanalSat. link via Google eerste link nemen. Ik spreek en lees geen Frans ik kon op de website niet zo snel informatie vinden over abonnementen. Ik heb een overzicht gemaakt van Franstalige zenders op Astra 1 en een overzicht van zenders die je zo kan ontvangen omdat ze geen codering hebben misschien kom je daar al een eind mee op weg oa TV5. Overzicht Franstalige zenders FTA + gecodeerde zenders: Klik Overzicht Franstalige zenders alleen FTA: Klik
cookie monster Geplaatst: 28 februari 2006 Geplaatst: 28 februari 2006 Digitaal: ivm de vrije Franse die werden genoemd op de Atlantic Bird 3 , daarvoor moet je uw schotelantenne naar 5°W draaien: http://www.lyngsat.com/ab3.html http://www.lyngsat.com/freetv/France.html C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast Geplaatst: 28 februari 2006 Geplaatst: 28 februari 2006 Was jij mij net ff voor ,ik heb hier ook een link.Daar waar een F bijstaat die kanalen zijn vrij te ontvangen(free to air) wellicht de ontvanger even opnieuw zenders laten zoeken.
Gast Geplaatst: 28 februari 2006 Geplaatst: 28 februari 2006 Een motor ertussen zou wel handig zijn maar betwijfel of de philips dat aan kan sturen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen