marcelitalia Geplaatst: 28 februari 2006 Delen Geplaatst: 28 februari 2006 vraagje wie weet waar ik een programmatje kan downloaden zodat ik weer via me italiaanse internetverbinding sites kan bezoeken die met paardekoersen te maken hebben. dezer sites worden nu geblokt vanwege wetgeving hier in italia dit komt omdat je via die sites kan spelen op paardekoersen in het buitenland,dit is pas vanwege enkele dagen . mvg marcel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
borsjea Geplaatst: 1 maart 2006 Delen Geplaatst: 1 maart 2006 Is dit niet te omzeilen door een buitenlandse proxie server te gebruiken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 maart 2006 Delen Geplaatst: 1 maart 2006 of gewoon 'n andere DNS in te stellen, als er niet met een proxy gewerkt wordt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fridge Geplaatst: 1 maart 2006 Delen Geplaatst: 1 maart 2006 Hide IP is misschien wel wat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rocketscientist Geplaatst: 1 maart 2006 Delen Geplaatst: 1 maart 2006 Gewoon een anoninous proxy gebruiken. >> KLIK << En zo zijn er nog veel meer!! Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen