Ga naar inhoud

met een Laptop een CI met kaart erin proggen ???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik werd net gebeld door iemand die mij vroeg of je met een laptop, een 'goldcard' kunt proggen

op de volgende manier.<p>Laptop en steek daarin de CI module (seca bijvoorbeeld) met de goldcard erin.<p>en dan de goldcard proggen.<p>Ik zei tegen hem dat dat niet mogelijk is, maar nu wil ik het wel ff zeker weten.

Heb ik gelijk dat het niet kan, of is zoiets wel mogelijk ?????

Geplaatst:

Laten we eens nadenken.

Neem nu ons als brave burgers die netjes ons abonneegeld betaalt,stuurt c* iedere maand update's naar de kaart omdat we netjes zouden kunnen kijken.Dit gebeurt via satelliet aldoor de aston cam,nietwaar?Zijn we stout,en betalen we niet,of we vergeten te betalen,dan kan c* via satelliet,aldoor de aston cam ons kijkplezier wegnemen door de kaart uit te schakelen frown.gif" border="0 .

Misschien ver gezocht,maar als signalen via satelliet door de aston module bij de kaart geraakt,dan zou het mij niet verwonderen dat we via een laptop en een pcmcia de kaart kunnen beschrijven.Maar of het werkelijk gaat om een g*l* kaart te programeren,dan weet ik het eigenlijk nog niet direkt. wink.gif" border="0 .

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.