GreenPolo Geplaatst: 1 maart 2006 Geplaatst: 1 maart 2006 Hallo, Telkens als ik een (huur)DVD afspeel loopt na een tijd de speler vast. De enige oplossing is het apparaat een tijdje uit te zetten of soms helpt het ook om de stekker eruit/erin te doen. Het apparaat heeft het alleen bij afspelen van DVD's, tuner en de rest geven geen problemen. Ik heb geprobeerd om hem meer "lucht" (lees:koeling) te geven maar dit mocht niet baten. Wat kan de oplossing zijn? Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
GreenPolo Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Geplaatst: 4 maart 2006 Niemand een id wat het kan zijn? Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Steve Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 het kan zijn dat er een firmware update gedaan moet worden op jou app. heb je ook problemen met gecopieerde dvd`s ?en zo ja welke dvd`s ?(+ of - R) doet jou probleem bij elke dvd voor,dan zou het een loopwerk fout kunnen zijn.
GreenPolo Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Geplaatst: 4 maart 2006 Er gaan normaal gesproken alleen originele dvd's (huur of eigen collectie)in, doet zich daar dus ook bij voor. Heb een driver kunnen vinden als .rom bestand. Dit zou dus op cd gebrand kunnen worden en in de dvd drukken? Of hoe kom ik anders aan nieuwe software? Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Steve Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 eerst kijken wat voor software er in zit. ik dacht dat de 2.0 versie er in moet,maar dat zoek ik even op voor je.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen