Gast Geplaatst: 21 december 2001 Geplaatst: 21 december 2001 Ik ben er al uit. Het draait niet onder windows XP !!! windows 98 geen probleem.<p>Mazzel
Gast Geplaatst: 21 december 2001 Geplaatst: 21 december 2001 klik eens op het hamertje van ChipCat en verander 3,5 MHz eens in 6,0 MHz dan moet het lukken !
Gast Geplaatst: 21 december 2001 Geplaatst: 21 december 2001 Ik heb hier met mijn VP2 dezelfde problemen. Werkt perfect onder 98 , maar niet onder XP. Heeft iemand hier een oplossing voor ?. De mastera daar in tegen werkt als hij op 6 mhz staat wel goed onder XP. <p> grtz Peter
Gast Geplaatst: 21 december 2001 Geplaatst: 21 december 2001 Hi all.<p>Wie kan er mij helpen ? Mijn chipcat proggie werkt niet meer na dat ik Windows XP heb geinstaleerd. Ik krijg de volgende error: SetCommState function failed (winerror code: 87) Ik heb al de compoort settings veranderd maar helpt ook niet !<p>Groeten & fijne feestdagen
Gast Geplaatst: 25 december 2001 Geplaatst: 25 december 2001 Vreemd probleem, bij mij werkt chipcat 2.3 en ***geen-reclame*** 1.75 op mijn PC Perfect (MSI Mainboard ) maar sluit ik het spul aan op mijn 2e PC (ABIT) van 2 jaar oud werkt het niet onder XP. Misschien heeft het iets te maken met het chipset van je mainboard. Mijn MSI heeft een VIA chipset en de Abit een Intel<p>Paulus
Gast Geplaatst: 25 december 2001 Geplaatst: 25 december 2001 Hallo,<p>Misschien een domme opmerking maar heb je de laatste via chipset drivers voor uw moederbord reeds geïnstalleerd (de zogezegde "4in1" drivers)? Misschien lost dit het probleem op ! <p>Men kan die vinden op de viatech.com website. (support)<p>Groetjes<p>Pinneke
Gast Geplaatst: 26 december 2001 Geplaatst: 26 december 2001 Juist het VIA board werkt perfect onder XP met Chipcat en ***geen-reclame*** en voor intel BX is in XP de laatse driver meegeleverd<p>Paul
Gast Geplaatst: 26 december 2001 Geplaatst: 26 december 2001 Bij deze ook even een noot. Bij mij loopt chipcat ook niet zo lekker met XP. Xp bezit een compabiliteits-modus voor programma's die in zijn omgeving niet wil functioneren. Rechter muisknop op de snelkoppeling Eigenschappen > compabiliteit en lagere versie inschakelen.Ook helpt de speed in het conf. scherm van chipcat wat lager in te stellen. Succes en een prettige jaarswisseling
Aanbevolen berichten