Gast Geplaatst: 1 januari 2002 Geplaatst: 1 januari 2002 Is er iemand die voor mij een schema(tje) heeft of een link waarin staat welke pootjes van de mastera 1 ik moet overbruggen om ds9 files op een silvercard te schrijven?<p>Volgens mij krijg ik de kaart zonder de overbrugging niet geprogrammeerd.<p>Ik geloof dat ik pootje 4 en 5 moet bruggen maar van welke IC?<p>Alvast bedankt en de beste wensen voor een ieder.
Gast Geplaatst: 2 januari 2002 Geplaatst: 2 januari 2002 hallo hier vinkhuizen nou overbruggen is niet nodig hoor ik werk al jaren met de mastera 1 en maar ook gebruik van ds9 gebruik daarvoor de ic prog 1.04 als hij de eeprom niet wil proggen doe dat dan met gewoon picbinedit 1.43 werkt prima zonder de masera aan te passen sucses grz bert
Gast Geplaatst: 2 januari 2002 Geplaatst: 2 januari 2002 Hoi, Ik gebruik gewoon ***geen-reclame*** 1.81 Deze is te vinden op de site van onze bekende Duwgati Je hoeft niets te overbruggen. Groetjes Satwolf
Gast Geplaatst: 2 januari 2002 Geplaatst: 2 januari 2002 Bedankt Satwolf en (buurman) Vinkhuizen.<p>Ik zal het proberen, ik dacht toch echt dat je de eeprom in de mastera moest bruggen.<p>Ik zal het zo proberen.<p>Groeten en bedankt.
Aanbevolen berichten