Ga naar inhoud


hydra controlpannel


Gast

Aanbevolen berichten

beste dreambox gebruikers,

ik heb een dreambox 5620 met software image van hydra phoenix 109 van feb.2005 deze werkt "prima" alleen weet ik niet hoe ik mijn controlpannel kan updaten of geheel vervangen kan kan. Kan dit ook met het programma DCC? wat ik ook gebruik om nw keys in de dreambox te plaatsen.

 

Ook heb een recente versie van gemini van dec 2005 erop gehad alleen werkt dan de groene toets van de afstandbediening weer niet waar je de de diversen softcams kan activeren bij de versie PLI ook geen geen groene toets die werkt en de boel loopt regelmatig vast bij gemini of PLI.

 

Weet iemand hoe ik mijn cotrolpannel kan updaten dan wel vervangen kan???

 

of weet iemand welke recente image voor de 5620 wel probleemloos werkt??

 

Alvast dank.....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoezinha,

 

Hydra control panel is er niet meer. Hydra is nu definitief verleden tijd. In andere images, zoals Pli en gemini zit de functie, die in hydra onder de groene knop zat, daar onder de blauwe knop. Het is gewoon een kwestie van uitproberen.

Als je de box, met dreamup ( nulmodemkabel ) flashed, vergeet dan de flash erase niet.

Images, die werken op de 5620:

Pli diamond voor de 5620.

Gemini 2.70 voor de 5620.

 

In pli diamond geen flash erase uitvoeren. Dit gebeurt, na het flashen automatisch.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo paardengek,

 

Wat bedoel je precies met dit onderstaande:

"Als je de box, met dreamup ( nulmodemkabel ) flashed, vergeet dan de flash erase niet"

 

Met het programma dreamup gaat dat flash erase toch altyd automatish na ongeveer 9 minuten nadat de nw image naar je dreambox gestuurd hebt....

 

mvg. zoezinha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo paardengek, pli diamond van dec2005 geinstalleerd groene toets doet het niet wel gaan er weer heel veel nw kanalen open, bedankt voor de tip........

 

in het menu van PLI kan ik wel de softcams lijst via de afstandbediening opvragen alleen vind ik niet het menu van waar je de keys kan downloaden zoals bij de Phoenix "download keys" gaat dit automatisch?

 

Hoe moet ik nu handelen als de keys weer veranderen? via het DCC programma?

 

zoezinha..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dit vandaag ook net gedaan zoezinha

ik bedoel de pli diamond erop zetten

idd geen pagina met sleutels

heb ze er dan maar manueel ingezet

 

trouwens het hydra control panel was nog altijd actief

maar veel nieuws viel er niet te rapen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is een hele fraaie mogelijkheid voor. Is echter niet zomaar te downloaden in de Pli.

Daarvoor zal je een speciale plugin moeten downloaden en installeren. Daarna heb je er weer een bijzonder praktisch panel bij gekregen.

 

Ik kan hier niet melden waar je die speciale plugin vandaan kunt halen. Dat is tegen de regels. Dat is een kwestie van goed googlen met de juiste woorden.

 

Greetz

 

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Maar hoe moet je nu een key update doen in de laatste pli software?
De vertrouwde menuutjes zijn weg!(key update,mary's keybundel ect)

grt JV


Het wordt iedereen véél te gemakkelijk gemaakt... bij de eerste images wisten de meesten nog hoe ze de sleuteltjes manueel in de box moesten zetten, en waar ze vanaf te halen... misschien gewoon eens even op zoek gaan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...