blitzteam Geplaatst: 3 maart 2006 Geplaatst: 3 maart 2006 Tijdens het wk voetbal vertoef ik in oostenrijk. Om te voorkomen dat ik naar een duitstalig verslag zit te kijken, wil ik een schotel mee nemen. Wat is de min. maat welke ik nodig heb in oostenrijk . Voor de astra is dit normaal 60 cm, maar kan ik ook kleiner gaan ( plaats gebrek in de auto ) Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast Geplaatst: 9 mei 2006 Geplaatst: 9 mei 2006 Ik moet gaan voor een 30 cm campingschotel met Invacom lnb in Noord-Frankrijk! Heb trouwens hier thuis prima beeld ermee (als noodoplossing) het is wel een heel ander gezicht dan de 105 cm schotel! Wat is nu echt een minimale maat zijn om acceptabel beeld te krijgen (Astra of Hotbird). 20 cm schotels zijn er niet dus het is waarschijnlijk nog nooit uitgeprobeerd. Niet dat ik het neerzet, maar wel om te weten!!
WPW Geplaatst: 9 mei 2006 Geplaatst: 9 mei 2006 Zomaar een wezeloos idee, maar wat weerhoud je ervan om op de stand van de 30cm gewoon een grotere wok op te plaatsen? of neem een triax 60 met een paaltje en wat scheerlijnen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Triax-88 Geplaatst: 9 mei 2006 Geplaatst: 9 mei 2006 Je zou ook een LNB, paal en kabel mee kunnen nemen en ter plaatse een goedkope no-name wok kunnen kopen. Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
boarder Geplaatst: 13 mei 2006 Geplaatst: 13 mei 2006 Ik gebruik al jaren een 30cm L/H schotel op vakantie in het grootste deel van Europa. Bij onweder of slecht weer kan dat wel eens zorgen voor blokken of uitvallers maar het schoteltje is een bord groot en gemakkelijk opbergbaar. Boarder
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen