guykers Geplaatst: 9 maart 2006 Geplaatst: 9 maart 2006 @ german Allereerst welkom hier op dit board. Het klopt idd dat smaken verschillen, maar lees de links hieronder eens goed door, voordat je meerdere mensen tegen de haren instrijkt ps mocht er een betrouwbare test zijn welke de crt niet meer op de eerste plaats heeft, gaarne een bericht. link naar ander topic over lcd/plasma tov beeldbuis link naar technische info link naar vergelijkings sheet nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 10 maart 2006 Geplaatst: 10 maart 2006 @ german Allereerst welkom hier op dit board. Het klopt idd dat smaken verschillen, maar lees de links hieronder eens goed door, voordat je meerdere mensen tegen de haren instrijkt Dit snap ik niet helemaal? Ik zeg alleen wat ik van mijn plasma tv vind en nu moet ik ergens bang voor zijn?
guykers Geplaatst: 12 maart 2006 Geplaatst: 12 maart 2006 Citaat: Dit snap ik niet helemaal? Ik zeg alleen wat ik van mijn plasma tv vind en nu moet ik ergens bang voor zijn? Je hoeft ook nergens bang voor te zijn. ik reageerde op Citaat: Ik heb zelf een 42 inch panasonic plasma tv en heb een super mooi en strak beeld via mijn hummie. Mijn vorige tv, een crt, kan hier echt niet tegen op Mijn links laten gevoelswaarden en technische test zien, welke een tegenspraak van jouw bevinding is. Daaruit blijkt dat niet iedereen hetzelfde denkt/ervaart. Ben blij voor jouw, dat jij zo tevreden erover bent. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
pch Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 Limboconnect, Ik heb ditzelfde ook ervaren met mijn 1e LCD vorig jaar. Wat ontzettend helpt is de standaard instellingen van de LCD aanpassen, het beste doe je dit even met een test/afregel-dvd in de dvd-speler en die waarden overnemen op de ingang waarmee je via de sat kijkt. Dus het contrast, helderheid en kleur goed afregelen en niet vergeten de scherpte volledig terug te draaien, dan ben je meteen vrijwel al je problemen kwijt! En daarna absoluut wel scart-RGB blijven/gaan gebruiken, dat geeft met de gewijzigde beeldinstellingen dan een superplaatje... Suc6 Gr. Paul.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen