Gast Geplaatst: 19 januari 2002 Geplaatst: 19 januari 2002 Hallo<p>Ik wil mij een Mastera II aanschaffen,maar ik weet er eigenlijk niet zoveel vanaf. Is er iemand die mij op weg kan helpen, of kan vertellen waar ik dan het beste terecht kan, (immers,iedereen is toch ééns begonnen). En kan me ook iemand vertellen waar ik progjes kan vinden, om met zo'n apparaatje te kunnen werken. Ik werk onder windowsxp. zover alvast bedankt
prutsie Geplaatst: 19 januari 2002 Geplaatst: 19 januari 2002 De diverse sponsoren van dit board verkopen deze programmer, en toebehoren voor redelijke prijzen. Te duur ? koop een VP-20 van ome willem. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 23 januari 2002 Geplaatst: 23 januari 2002 Hallo Rodeo,<p>Ik ben zelf net begonnen, weet van nix, maar werk met de Mastera 2, en eerlijk gezegd, heb ik het gevoel dat het apparaat wonderen verricht. Met de juiste uitleg & s/w ( thanks Duwgatti!!), wist ik binnen no-time m'n kaartjes te proggen. Suc6,<p>Maestro PS..Ik werk met XP
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 Hoi Maestro,<p>Ik denk dat ik maar eens flink ga uitprinten en lezen. Dan zal het wel lukken.(hoop ik) <p>Bedankt alvast en als je nog een goede tip hebt, weet je me te vinden.
Aanbevolen berichten