Gast Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 Hallo Ik heb de afgelopen weken veel getest om de juiste combinatie te vinden voor mijn Zebra Card. Ik bezit diverse CAM en een Echostar DVR7000 Viacess De volgende combinatie werken bij mij uitstekend -Matrix Reborn (MRB301 en Neo402) of Matrix Reloaded samen met de FreeCam 2.020 met het Zebra File 384d, voor zowel Astra 19 als 23 kanalen -Matrix Reloaded (MR118) met Joker 1.15 met het Zebra File 384cz, hier werken echter alleen de Astra 19 kanalen Alles andere ging bij mij niet echt. De Matrix Reborn samen met de Joker 1.15 kan de eerste zender initialiseren, echter als je het kanaal wisselt blijft het zwart. Je kunt natuurlijk even de Matrix eruittrekken maar dat is niet de oplossing. Het ziet er naar uit de de Joker kritisch is met de andere CAMs, ook als ik de Joker instell dat hij alleen de P R E M I E R E codiering moet nemen werkt het niet perfect met de Reborn. Wat mij verder opviel is dat de FreeCam veel warmen word dan de Joker. Ze zit dat de witte Zebra kaart het moeilijk heeft met deze hitte en gedeelde verbogen is. Samengevat is de Matrix Reborn & FreeCam de beste combinatie voor de Zebra. Misschien is dit verhaal echter voor andere Receivers geheel anders Wat mij echter stoort an de Reborn is dat ik de gehele tijd (bijna elke 2 min) een partiele freeze van een deel van het beeld heb op de nederlandse zenders met een originele canal+ kaart. Dit treedt niet op met de Matrix Reloaded. Zo aan de heren programmeurs van Joker (kamilz) en Matrix Reborn is er nog heel wat werk te verrichten om de CAM's nog beter te maken. De oude FreeCam 2.020 doet zijn werk uitstekend! Wie heeft dezelfde ervaringen? Groeten uit de met sneeuw overspoelde alpen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen