Gast Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 Hallo, Wij zijn op het moment bezig om nieuwe kabels te leggen, vanaf de receiver naar de slaapkamers. Deze kabel is inmiddels gestrokken maar we krijgen geen beeld. Dus wij van alles geprobeerd. Maar nog steeds geen verandering. Nu gaan we zelf tv kijken op de schotel, nu blijkt dat die vastloopt. Als we hem aanzetten start die gewoon op als normaal, ik kan dan nog een seconde of 15 iets doen. Maar naar die 15 seconden kan je hem niet meer overzetten of in het menu komen, hij blijft echter nog wel het beeld geven. Ik probeerde snel in die 15 seconden in het menu te komen, maar de functies van de harde schijf daar kan ik niet inkomen. Als ik de receiver uitzet naardat die vastloopt krijg ik vier stippen op me display. Hij gaat verder niet uit, maar hou wel gewoon het beeld van de zender waar die op stond. De eenige manier om hem uit te krijgen is door de stekker eruit te trekken. Wat zou dit probleem kunnen zijn, en hoe zou ik het weer goed kunnen krijgen? Mvgr Robert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen